کنترل و نظارت بر وسایل نقلیه عمومی تشدید می‌شود

طرح کنترل و نظارت بر وسایل نقلیه عمومی در جاده‌های مازندران با شدت بیشتری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، گفت: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نیمه دوم خرداد ماه و حجم بالای تردد و سفر، طرح کنترل و نظارت بر وسایل نقلیه عمومی در جاده‌های استان با ۷ اکیپ شبانه روزی با شدت و نظارت دقیق‌تر در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: این طرح به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون با تخلفات رانندگی در جهت ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه مازندران در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: آماده باش ۲۰ اکیپ ویژه راهداری در جاده‌های مازندران

نصیری ضمن اعلام اجرای این طرح در ایام تعطیلات عید سعید فطر ،گفت: طرح مذکور در تعطیلات عید فطردر جاده‌های برون شهری استان با ۷ اکیپ کنترل و نظارت اجرا شده که تعداد ۴۶۶ مورد از ناوگان عمومی مورد کنترل قرار گرفتند.

او افزود: از تعداد ۴۶۶ مورد کنترل در ایام تعطیلات عید فطر، تعداد ۴۹ مورد تخلف احصاء و در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ ارسال شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: طبق آخرین آمار منتشره از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مازندران حائز رتبه اول در اجرای طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی در بخش تعداد ناوگان بازدید شده میدانی و بیشترین پرونده‌های ارجاعی به کمیسیون رسیدگی به تخلفات گردید.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.