فرمانده سپاه استان سمنان:

تبیین سیره امام خمینی (ره) نیاز ضروری جامعه است

سردار حمید دامغانی گفت: بیین سیره امام خمینی (ره) نیاز ضروری جامعه است و نسل امروز را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  با تأکید بر تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) به نسل امروز گفت: تبیین سیره امام خمینی (ره) نیاز ضروری جامعه امروز است.

او با بیان اینکه تبیین سیره و اندیشه امام خمینی (ره) نسل امروز را برابر توطئه‌های دشمنان و هجمه‌های پنهان و پیدای آن‌ها آگاه و بیمه می‌کند افزود: امام خمینی (ره) الگویی تمام‌عیار برای همه عدالت خواهان جهان است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: مجاهدت‌های شبانه‌روزی امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردم از آن امام راحل منجر به ایجاد انقلابی متفاوت از دیگر انقلاب‌های رخ داده در جهان شد، انقلابی که بر پایه‌های دین مبین اسلام استوار است.

دامغانی گفت: احیای دین مبین اسلام یکی از دستاورد‌های مهم تشکیل انقلاب اسلامی ایران است و آنچه امروز باید بدان توجه شود، تبیین همین دستاورد‌ها به نسل جوان و نوجوان امروزی است.

او با بیان اینکه اندیشه امام راحل امروز مرز‌های جغرافیایی را درنوردیده است و تفکر امام در بحث استکبارستیزی، آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی امروز الگوی بسیاری از ملل مسلمان و هسته‌های مقاومت ضد سلطه شده است گفت: در حقیقت باید گفت امام خمینی (ره) با تأسی به مبانی دین اسلام و سیره انبیاء و امامان معصوم (ع) انقلاب اسلامی را پایه‌گذاری کرد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.