چهاردهم خردادماه، سالروز عروج ملکوتی بزرگمردی از تبار نور است

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: چهاردهم خردادماه، سالروز عروج ملکوتی بزرگمردی از تبار نور است که نور امید را در دل ستمدیدگان خسته، روشن کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان  گفت: چهاردهم خردادماه، سالروز عروج ملکوتی بزرگمردی از تبار نور است که نور امید را در دل ستمدیدگان خسته ، روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق پیر فرزانه، صاحب عزا شدند.

او افزود: قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ ، برگی از تاریخ مقاومت و ایثار مردمان این مرز و بوم را ورق زد و این روز با نام آن مرد عرصه حماسه و عرفان، حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران. عجین و سفر ملکوتی ایشان با این قیام خونین مقارن شد

اشرفی بیان داشت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران ، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵ خرداد را به خانواده بزرگ محیط زیست خوزستان و همچنین به عموم مردم ایران، تسلیت عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار