امکان پذیرایی از مسافر در سی‌سخت نیست

شهردار سی‌سخت گفت: در حال حاضر به دلایلی امکان پذیرایی از مسافر در سی‌سخت نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی فرد شهردار سی‌سخت  با اشاره به شرایط کلی کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد و شیوع ویروس کرونا گفت: متاسفانه هر چند استان در این ۳ ماه وضغیت بهتری نسبت به کل کشور داشت، اما روز گذشته آمار نگران کننده‌ای از استان داشتیم.

شهردار سی‌سخت گفت: کرونا موجب شد تا نتوانیم از مردم خوب کشورمان در شهر توریستی سی‌سخت در این مدت اخیر استقبال کنیم و در آینده با رفع این ویروس تمام قد در خدمت مردم و مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور خواهیم بود.

شهردار سی‌سخت به وضعیت کنونی اماکن گردشگری شهر سی‌سخت و نوع خدمات‌دهی به مسافران اشاره کرد و گفت: کماکان قادر به خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران نیستیم چرا که بعد از شیوع کرونا همه اماکن و فضا‌ها را در دست تعمیر و مرمت قرار دادیم.

شهردار سی‌سخت بیان کرد: کرونا هر چند که ضرر‌های زیادی به گردشگری و صنعت و کسب و کار وارد کرد، اما مزیت آن فرصتی بود که برای بازسازی و ساماندهی اماکن گردشگری و تفریحی گذاشت و ما نیز از این فرصت استفاده کردیم.

فرد افزود: در حال حاضر هیچ یکی از اماکن و رستوران‌ها خدمات دهی ندارند و در اولین فرصت بعد از گذر از وضعیت شیوع ویروس خدمات دهی خود را آغاز خواهیم کرد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.