رفع تصرف از چهارهزار و ۵۶۷ متر زمین ملی در قشم

مسئول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجرائیات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: چهارهزار و ۵۶۷ متر از اراضی ملی در شهرستان قشم رفع تصرف شد.

رفع تصرف از چهارهزار و ۵۶۷ متر زمین ملی در قشمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگانبیش از چهارهزار و ۵۶۷ متر از اراضی ملی و دولتی واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای بندرلافت جزیره قشم که به صورت غیرقانونی تصرف شده بود رفع تصرف شد.

مسئول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجرائیات سازمان منطقه آزاد قشم گفت:براساس رای قطعی صادر شده از مراجع قضایی به وسیله نیرو‌های یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجرائیات سازمان منطقه آزاد قشم رفع تصرف و سازه غیرمجاز ساخته شده در آن با زیربنا ۱۵۰ متر تخریب شد.

مصطفی مازندرانی مسئول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجرائیات سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه انجام عملیات تخریب این سازه گفت: مجموع ارزش ریالی این اراضی و سازه ساخته شده در آن افزون بر سه میلیارد ریال است.

او افزود: درخصوص احقاق حقوق مردم قشم در دو ماه اخیر از اراضی ملی و دولتی در این جزیره به مساحت ۱۹ هزار و ۹۲۱ متر مربع به ارزش ریالی حدوداً ۱۶ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجرائیات سازمان منطقه آزاد قشم رفع تصرف شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.