افشای اولین ویدئوی تبلیغاتی Play 4 آنر یک روز پیش از رونمایی

یک روز پیش از رونمایی Honor Play 4 و Play 4 Pro یک ویدئوی تبلیغاتی از نسخه معمولی این خانواده منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو گوشی Honor Play 4 و Play 4 Pro فردا به صورت رسمی رونمایی می‌شوند، اما یکی از ویدئو‌های تبلیغاتی زودتر از موعود منتشر شده است. این ویدئوی تبلیغاتی بعضی از مشخصات داغ این دستگاه‌ها را تائید می‌کند.

مشخصات گوشی‌های جدید آنر

نسخه پرو تراشه Kirin 990 را دریافت می‌کند، در حالی که مدل معمولی احتمالا در خود تراشه مدیاتک Dimensity 800 را جای می‌دهد. هر دوی این تراشه‌ها اتصال 5G را ارائه می‌دهند. بخشی از این ویدئو که درباره شارژ سریع است اطلاعات زیادی به ما منتقل نمی‌کند در نتیجه نمی‌توان توسط آن شایعه شارژ ۴۰ واتی را تائید یا تکذیب کرد. سرانجام در این گوشی از سنسور تشخیص دمای بدن استفاده شده است که دیروز به طور رسمی اطلاعات آن تائید شد.

در ادامه ویدئو تبلیغاتی منتشر شده از Honor Play 4 و Play 4 Pro را مشاهده می‌کنید:

تفاوت عجیب دوربین‌های Honor Play 4 و Play 4 Pro 

رزولوشن ویدئو پایین است، اما می‌توانید برچسب "دوربین ماتریس ۶۴ مگاپیکسلی/ 64M Matrix Camera" را به وضوح مشاهده کنید. این برندی است که آنر به دوربین‌های دارای فیلتر RYYB داده است. تلفن هوشمندی که شما در ویدئوی تبلیغاتی منتشر شده مشاهده می‌کنید نسخه معمولی Play 4 است. شما می‌توانید این مسئله را از دوربین چهارگانه آن متوجه شوید.


بیشتر بخوانید: معرفی رسمی گوشی آنر X10 5G با پردازنده Kirin 820


افشای اولین ویدئوی تبلیغاتی Play 4 آنر یک روز پیش از رونمایی

انتظار می‌رود نسخه پرو Play 4 آنر تنها دو دوربین داشته باشد. درست است که تعداد دوربین‌های آن کم است، اما یکی از آن‌ها درون خود سنسور سونی IMX600y با ۴۰ مگاپیکسل رزولوشن را جای داده، این در حالی است که دو دوربین از چهار دوربین نسخه معمولی دارای سنسور‌های ۲ مگاپیکسلی هستند. در نتیجه دوربین‌های این دو دستگاه به دلیل داشتن سنسور‌های مختلف، کیفیت‌های متفاوتی دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار