امام خمینی(ره) هیچگاه هیجان زده و مایوس نشدند و به جوانان اعتماد کردند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت:امام خمینی(ره) هیچگاه هیجان زده و مایوس نشدند و به جوانان اعتماد کردند و به همت همین جوانان ذره‌ای از خاکمان به دست دشمن نیفتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، با اشاره به ضرورت آشنایی نسل چهارم انقلاب با شخصیت و آرمان‌های امام (ره) اظهار داشت: نسلی که امام (ره) و دوران پر ملالت جنگ را ندیده باید از طریق خانواده و آموزش و پرورش با آن‌ها آشنا شود، شهیدی مانند حججی تربیت انقلابی خانواده را نشان می‌دهد، توجه خانواده‌ها به وصیت‌نامه امام خمینی (ره) و آرمان‌های ایشان به‌طور ویژه باید صورت گیرد.

او با بیان اینکه متاسفانه کاری در خور و شایسته امام (ره) در این زمینه نشده است، افزود: اگر بخواهیم سبک زندگی اسلامی، توجه به عمل و بهبود بخشیدن به شرایط اجتماعی و اقتصادی را داشته باشیم راهی به‌جز شناخت راه و رسم زندگی امام (ره) و ترویج آن نداریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان معتقد است که سال‌های متمادی رهبر معظم انقلاب مولفه‌هایی را در مورد امام خمینی (ره) بیان کردند که برای هر کدام از آن‌ها باید در پایانه نامه‌های دانشجویی بپردازیم، اما چنین امری محقق نشده است.

او ادامه داد: ویژگی‌های خاص امام خمینی (ره) این بود که مصلحت‌اندیشی نکردند و حاصل عمر خودشان را به‌دلیل منافع شخصی کنار گذاشتند بنابراین جا‌هایی که منافع فردی، گروهی و محلی خودمان را به ملی و انقلاب ترجیح دادیم ضرر کرده‌ایم.

احمدی با اشاره به درس‌های بزرگی که می‌توان از امام (ره) آموخت گفت: امام خمینی (ره) هیچگاه هیجان زده و مایوس نشدند و به جوانان اعتماد کردند و به همت همین جوانان ذره‌ای از خاکمان به دست دشمن نیفتاد، امام (ره) اصرار به وحدت، سازندگی و توسعه کشور توأم با عدالت داشتند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار