توزیع روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک از هفته آینده

معاون غذا ودارو و مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک از هفته آینده در داروخانه‌های استان توزیع می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون غذا ودارو و مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با همت مسئولان روزانه بیش از پنج هزارماسک بهداشتی در شهرستان جوانرودتولید می‌شود.

او گفت : اقدامات انجام شده و تلاش مسئولان این شهرستان در راستای مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

محمدی افزود : موثر‌ترین وسیله برای پیشگیری از ویروس کرونا ماسک است که خوشبختانه با همت فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه وهمکاری مردم و مسئولان این شهرستان جوانرود دومین رتبه تولید ماسک استان کرمانشاه به خوداختصاص داده است.

او افزود :روزانه بیش از پنج هزار عدد ماسک با نظارت شبکه بهداشت و درمان در شهرستان جوانرود تولید می‌شود که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته مازاد تولیدات ماسک در این شهرستان در دیگر شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

محمدی گفت : تجهیزات و امکانات بهداشتی به بیمارستان حضرت رسول (ص) شهرستان جوانرود اختصاص داده شده که شامل تجهیزات حفاظت فردی و امکاناتی که در پیشگیری از بیماری کرونا موثر هستند.

او گفت :حدود ۱۰ روز است تولید ماسک در شهر کرمانشاه به دلیل کمبود پارچه متوقف شده است که خوشبختانه از امروز با تامین پارچه مورد نیاز، تولید ماسک در شهر کرمانشاه مجدد آغاز شده واز روز شنبه روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک بهداشتی بین داروخانه‌های استان کرمانشاه توزیع خواهدشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار