توزیع بیش از ۶ هزار بسته معیشتی در گچساران

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: ۶ هزار و ۱۵۰ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه بین خانواده‌های نیازمند در گچساران توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: از نیمه شعبان تاکنون شش هزار و ۱۵۰ بسته معیشتی شامل مواد غذایی در قالب کمک‌های مومنانه در این شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است.

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب افزود: توزیع هزار و ۳۳۰ بسته معیشتی با همکاری ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی (ره) و گروه‌های جهادی در گچساران شروع شده است.

او بیان کرد: این بسته‌های معیشتی شامل ۱۰ کیلو برنج، چهارکیلو گوشت مرغ، دو عدد روغن، یک قوطی رب گوجه فرنگی، دو بسته ماکارونی و دو بسته حبوبات است که قیمت هر بسته دومیلیون و ۸۰۰هزار ریال است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیازمند خسارت دیده از بیماری کرونا از این بسته‌های حمایتی بهره مند می‌شوند.

نورایی نسب افزود:رهبر انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده از انتشار ویروس کرونا در کشور تاکید کردند و برای تحقق این امر طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر در گچساران با مشارکت بسیج ناحیه گچساران، موسسات خیریه، موکب‌های اربعین، هیات‌های مذهبی و گروه‌های جهادی از نیمه شعبان در این شهرستان کلید خورد و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.