حاکمیت جوی پایدار تا پایان هفته جاری بر اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: جوی پایدار تا پایان هفته جاری در سطح استان اردبیل حاکم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری جوی پایدار در استان حاکم خواهد بود و آسمان استان در اکثر اوقات صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

او افزود: با توجه به شرایط فصلی و محلی امروز در برخی از نواحی طی ساعات بعد از ظهر و عصر احتمال رشد ابر‌های همرفتی و رگبار پراکنده باران و یا رعد و برق وجود خواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با استمرار حضور جریانات جنوبی و وزش باد گرمیج (گاهی تند)، هم استانی‌های عزیز روز بهاری گرم را طی امروز در اکثر نواحی استان (بویژه در نواحی شمالی) تجربه خواهند کرد.

محمدی افزود: از روز پنج شنبه با نفوذ زبانه‌های پرفشار موجب کاهش محسوس دمای هوا و وزش باد خزری گاهی تند خواهد شد.

او اظهار داشت: طی روز شنبه هفته آینده در غالب مناطق استان شاهد افزایش ابرناکی، کاهش نسبی دما، وزش تندباد موقتی، رخداد مه و رگبار باران و یا رعد و برق (در نواحی مستعد بارش تگرگ و اصابت صاعقه) خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: این سامانه بارشی طی روز یکشنبه تضعیف شده، ولی همچنان در برخی از نواحی استان احتمال رخداد رگبار باران و یا رعد و برق وجود خواهد داشت، اما از اواخر وقت یکشنبه از استان خارج خواهد می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار