موشکافی تئوری توطئه؛

آیا اینترنت 5G دلیل اصلی شیوع ویروس کرونا است؟

در این گزارش با بررسی تئوری توطئه اینترنت 5G و ویروس کرونا، ارتباط آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که صحبت از تئوری توطئه می‌شود، ما باید به عجیب‌ترین چیز‌های موجود در جهان فکر کنیم. این تئوری‌ها به قدری عجیب هستند که اصلا نمی‌توان در حالت عادی به آن‌ها فکر کرد. از انواع آن می‌توان به تئوری‌های پاگنده، زمین مسطح، آدم فضایی‌ها در دولت آمریکا و واکسن اشاره کرد.

اما این بار قرعه به نام دو گزینه مشهور این روز‌ها افتاده است. مطمئنا نام ویروس کرونا و اینترنت نسل پنجم (5G) را شنیده‌اید. شاید در نگاه اول به نظر شما این دو هیچ قسمت مشترکی با یکدیگر نداشته باشند، اما باید به شما بگوییم از دید یک نظریه پرداز توطئه حتی این دو نیز می‌توانند مرتبط باشند.

سال ۲۰۲۰ تا همین حالا نیز مملو از اتفاقات بد و غیرقابل پیش‌بینی بوده و وجود چنین نظریه‌های عجیبی می‌تواند همه چیز را بدتر از گذشته کند. در این گزارش سعی داریم با بررسی نظریه‌های مطرح شده، آن‌ها را اعتبارسنجی کرده و از کارشناس مربوطه نیز سوال‌هایی در این باره بپرسیم.

تئوری توطئه اینترنت 5G و ویروس کرونا

ابتدا باید برای شما به طور خلاصه تئوری ارتباط اینترنت 5G و ویروس کرونا را توضیح دهیم. با توجه به گفته‌های نظریه پردازان توطئه، اشعه EMF ناشی از برج‌های سلولی تازه مستقر شده 5G، باعث ایجاد انواع آسیب به بدن انسان شده و پیشرفت گسترده فناوری سلولی موجب پایانی عذاب‌آور برای انسان می‌شود. اما این فقط نیمی از معادله است. نظریه پردازان توطئه سوگند می‌خورند که 5G ظاهراً به طور مستقیم با گسترش جهانی COVID-19 مرتبط است.

آیا اینترنت 5G دلیل شیوع ویروس کرونا است؟

در ادامه این نظریه گفته می‌شود که دلیل استقرار زیرساخت‌های 5G در سراسر جهان بدون هیچ‌گونه محدودیت عمومی، واکسن کرونا است که بیل گیتس به طور پنهانی در حال تولید آن است. ظاهراً این واکسن حاوی نانوذرات و تراشه‌هایی است که به او امکان می‌دهد به لطف آن جهان را کنترل کند. اگر این کافی نباشد، اشعه 5G برای سرخ کردن مغز شما کافی تلقی می‌شود.


نظریه شماره ۱

اینترنت 5G موجب گسترش ویروس کرونا می‌شود

همین ابتدا باید بگوییم که این نظریه درست نیست. هیچ شواهدی وجود ندارد که ثابت کند زمینه‌های الکترومغناطیسی، سیگنال‌های رادیویی یا سلولی به گسترش ویروس میکروسکوپی SARS-CoV-2 کمک می‌کند.

اکنون نظریه پردازان توطئه به سرعت می‌گویند که مرگ‌و‌میر ناشی از ویروس کرونا در مناطق استقرار گسترده زیرساخت‌های 5G است. خب این مسئله می‌تواند معنی داشته باشد، اما نه بدان شکلی که این افراد می‌خواهند. ویروس کرونا در مکان‌هایی که جمعیت بیشتری دارد، افراد بیشتری را بیماری می‌کند. همچنین چگالی بالای جمعیت برای احداث زیرساخت‌های 5G در اولویت قرار دارد. در ادامه نقشه مقایسه مکان‌های وجود اینترنت 5G و ویروس کرونا را مشاهده می‌کنید:

آیا اینترنت 5G دلیل شیوع ویروس کرونا است؟


نظریه شماره ۲

همه‌گیری COVID-19 به عنوان پوششی برای ساخت زیرساخت‌های 5G به صورت "مخفیانه" مورد استفاده قرار گرفته است

در این نظریه، باز هم هیچ منطقی دیده نمی‌شود. تصور کنید که این نظریه نیز از ذهن کسانی می‌آید که معتقدند در واکسن‌ها نانوذراتی وجود دارند که می‌توان به وسیله آن‌ها ذهن افراد را کنترل کرد. مطمئناً، زمان استقرار زیرساخت‌های 5G و همه‌گیری COVID-19 صرفاً یک تصادف بوده است.

آیا اینترنت 5G دلیل شیوع ویروس کرونا است؟


نظریه شماره ۳

اینترنت 5G مغز ما را سرخ کرده و باعث سرطان می‌شود

نه این طور نخواهد شد؛ نه تنها به این دلیل که FDA چنین می‌گوید، بلکه به این دلیل که از نظر علمی نیز این مسئله صحیح نیست. تمام ارتباطات بی‌سیم توسط پرتو‌های غیر یونیزه انجام می‌شود که انرژی کافی برای لرزش اتم‌ها را ندارد. از طرف دیگر، تشعشع یونیزه انرژی کافی دارد که نه تنها در اتم‌ها و مولکول‌ها لرزش ایجاد کرده بلکه آن‌ها را یونیزه کند. این امر می‌تواند منجر به تغییرات نامطلوب در ساختار DNA و در نهایت منجر به سرطان شود. چند نمونه از پرتو‌های یونیزان چیست؟ از نمونه‌های آن می‌توان به اشعه ایکس، پرتو‌های گاما و اشعه ماوراء بنفش، مانند تابش خورشید اشاره کرد.

آیا اینترنت 5G دلیل شیوع ویروس کرونا است؟

حتی مایکروویو‌ها، که می‌توانند در هنگام مواجهه از نظر جسمی شما را گرم کنند، در دراز مدت مضر نیستند، زیرا پوست ما به عنوان سدی عمل می‌کند که اجازه نمی‌دهد آب سلول‌های ما را تحریک کند. جمجمه و پوست انسان، هر دو مانع آسیب رسیدن به ما می‌شوند. پوست به عنوان نوعی سد عمل می‌کند که به طور کامل اشعه را کاهش می‌دهد و از اندام‌های داخلی و بافت‌ها در برابر هرگونه اثرات مضر محافظت می‌کند. اگر قصد دارید بدون جمجمه و پوست خود از خانه بیرون بروید، ممکن است واقعاً در معرض خطر قرار بگیرید. این نظریه نیز مانند گزینه‌های بالایی بدون اثبات علمی است. اگر قرار است چیزی را قبول کنیم باید بتوان آن را از نظر علمی اثبات کرد.

آیا اینترنت 5G دلیل شیوع ویروس کرونا است؟


نظریه شماره ۴

اینترنت 5G پرندگان را می‌کشد

نه، 5G پرندگان را نمی‌کشد. هیچ پشتوانه علمی برای این نظریه توطئه وجود ندارد. همان طور که جو کیرشووینک، بیوفیزیست در موسسه فناوری کالیفرنیا، گفت: "انتشار امواج رادیویی بالاتر از ۱۰ مگاهرتز از آنتن‌های انتقال رادیویی (از جمله برج‌های تلفن همراه) به پرندگان آسیب نمی‌رساند." در اکثر مواردی که مرگ و میر پرندگان مشاهده شده است، می‌توان دلیل را در مسائل طبیعی ردیابی کرد.

آیا اینترنت 5G دلیل شیوع ویروس کرونا است؟

برای مثال در اوایل شیوع ویروس کرونا، تعداد زیادی از پرندگان در رم ایتالیا با هم مردند. جمعیت ضد 5G به سرعت این مسئله را با اینترنت نسل پنجم مرتبط دانستند. اما متاسفانه باید به آن‌ها بگوییم که دلیل مرگ این دسته پرندگان طوفانی بود که درختی را به زمین انداخت و منجر به مرگ ناگوار آن‌ها شد.


مصاحبه با مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل مخابرات

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان برای اطمینان حاصل کردن از اطلاعات بررسی شده درباره ارتباط اینترنت 5G و ویروس کرونا با محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل مخابرات، مصاحبه کرده است. در مصاحبه انجام شده سوالات متعددی پرسیده شد که در ادامه خلاصه‌ای از آن را مطالعه می‌کنید.

آیا اینترنت 5G دلیل شیوع ویروس کرونا است؟

محمدرضا بیدخام در جواب به سوال خبرنگار ما درباره رابطه ویروس کرونا با اینترنت 5G گفت:

"اصلا چیزی در این زمینه اثبات نشده است. تا جایی که ما اطلاع داریم این دو مسئله نمی‌توانند به یکدیگر ارتباط داشته باشند. تشعشعات حال حاضر کاملا با استاندار‌ مطابقت داشته و حتی از مقدار استاندار جهانی نیز کمتر هستند. هیچ ارتباطی بین ارتعاشات با بیماری‌ها وجود ندارد. کلا امواج برای تبادل داده هستند و داده هر چیزی می‌تواند باشد.

تاکنون رابطه امواج 5G با کرونا اثبات نشده است و هیچ ارتباطی نیز با هم ندارند. تاکنون با توجه به بررسی‌هایی که از طریق وزارت بهداشت سازمان تنظیم مقررات انجام شده، در این خصوص هیچ مشکلی وجود نداشته است. همه این امواج استاندارد دارند و سازمان تنظیم مقررات همیشه در حال آزمایش کردن آن‌ها و تاثیرشان روی مردم است. همه تست‌ها استاندارد بوده و امواج زیر میزان خطرناک هستند، در نتیجه هیچ مشکلی وجود ندارد."


چرا مردم از 5G می‌ترسند؟

جواب ساده است؛ مردم اغلب از چیز‌هایی که نمی‌شناسند می‌ترسند. با توجه به تازگی 5G، این ترس‌ها کاملاً طبیعی و اثبات شده است، اما با گذشت زمان، همه چیز از بین می‌رود. فراموش نکنید که نظریه‌های توطئه در مورد فناوری‌های بی‌سیم از زمان نسل اول فناوری بی‌سیم و همچنین Wi-Fi، بلوتوث و GPS وجود داشته است. به طور کلی نظریه‌های این چنینی غیرقابل اثبات هستند و تنها برای درگیر کردن ذهن عده‌ای از مردم مطرح می‌شوند. نظریه‌ها برای ورود به مرحله بعدی خود نیاز به دلیل علمی دارند.

آیا اینترنت 5G دلیل شیوع ویروس کرونا است؟

گزارش از مصطفی عسگری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سینت
۰۹:۲۴ ۲۵ دی ۱۴۰۰
ربطی به کرونا نداره اما در آینده نزدیک با فعال کردن انها و گرافن موجود در واکسن ها فعال شده و در شبکه عصبی رسوخ خواهد کرد و باعث ایجاد نوعی اختلال عملکردی در رفتار و سیستم عصبی انسان میشود و همه جا میگویند این زامبی است در حالی که دروغه.اثبات این ماجرا هم اینه که چرا در دنیا و ایران دکل های فایو جی با استتار درست میکنند؟تا بعد هم وقتی گندش درامد تعدادی دکل سالم بمانند و همین طور بعد جنگ جهانی سوم راه میندازن و قطعا به دنبال تجزیه ایران خواهند بود و کشور های دیگر
Iran (Islamic Republic of)
علب
۲۳:۱۵ ۲۳ دی ۱۴۰۰
اینترنت فایوجی ریز موج هستش برید مطالعه کنید چرا دعوا میکنید ۳۰۰برابر امواج ماکروویو قدرت داره و نزدیک به ۳۰۰دانشمند سرشناس گفتن این نسل اینترنت جنایت بر بشریت هست فایوجی سلاح جنگیه چرا در کشورهای دیگه آتیش زدن دکل هاشو نمونه اش هلند و هند تحریم می کنیم هم ایر انسل و هم همراه اول رو
Iran (Islamic Republic of)
واکسم
۱۴:۰۹ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
ویروس ربطی به دکلهای فایو جی نداره شما بحث رو عوض میکنید من در سرچ گوگل زدم رابطه واکسن و فایو جی نه ویروس همه ما میدانیم امواج فایو جی برای بدن خطرناک و مضر هستن دلیل نصب فایو جی واکسن ها هستن و کنترل و ردیابی جهت بیمار کردن واکسینه ها چون با تزریق واکسم به در هر بار سیستم ایمنی بدن ضعیف و ضعیف تر خواهد شد اینجاست که دکلهای فایو جی فعال میشن
Iran (Islamic Republic of)
افصل
۱۲:۳۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
من حواضله ندارم کرونا ویروس دلتا تاعمر قرمزه سرعت فوت اعتماد ندارم نامواقق کرونا فوت منتطر حرف دروغ همون ربط ندارم تمام تصادفی زیاد طوفان باد درخت شکشت
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۳:۱۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
چرا توهین میکنید

مردم چین با جمعیت نزدیک به میلیاردری خیلی قانونمدار و با بهداشت عمومی تونستند بر این بیماری تنفسی غلبه کنند

واقعا مایه تاسف هس در دستور اسلامی ک بهداشت نصفی از ایمان هس

ولی ایرانیان مراقب بهداشت فردی و اجتماعی نیستند تا بر این بیماری تنفسی زود غلبه کنیم :(
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۲۱:۴۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
5g و بسیاری از امواج دیگر باعث ضعف سلولهای بدن و عدم توانایی در مقابل مریضی ها می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۵ تير ۱۳۹۹
مسلما نمیشه به حرف افراد و ارگان‌هایی که نفعشون در توسعه ۵جی هست استنداد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
نویسنده مطمئن این مطلب برای درک واقعیت دو تلفن همراه را روشن و فعال با ارتباط با هم نموده یک تخم مرغ بین آن گذاشته و تست بگیرید اگر تخم مرغ ذره ای تغییر نکرد حق با شماست، دوم برای صحت تشعشعات دکل سراغ مدیر کل و روابط عمومی نمی روند می روند سراغ متخصصان انرژی هسته ای که طبق قانون کشور وظیفه صحت سنجی میزان تشعشع دکل ها و امواج طبق قانون کشور در حوزه اختیار آنهاست و خود وزارت ارتباطات هم نظر آنها برایش ملاک است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
عجب.الان میخواید بگید اینترنت ضرر داره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
با سلام
چه کسی حقیقت را میگوید؟
آیا دلیل منطقی کافی برای قبول یک خبر وجود دارد؟
کسی که می خواهد قبول یا رد کند خودش دارای عقل و منطق و آگاهی قوی است یا نه؟
چرا باید اعتماد کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
خب بهونه قطع اینترنت هم جور شد
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۵:۳۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
داستان ساده این است. توسعه دهنده وفروشنده بزرگ خدمات 5g در جهان چین است و آمریکا برای ترساندن مردم انگلیس و غیره ای که با چین در این مورد قرارداد تجاری دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
تو رو خدا نظریات علمی را لوس نکنید چون دیگر کسی باورش نمیشه حقیقت کوئید 19 چیست!؟...
Iran (Islamic Republic of)
مالکوم ایگرگ
۱۵:۴۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
لوث ،نه لوس
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۳:۱۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
به گفته محققان امواج الکترومغناطیسی ساطع شده ازدکلهای مخابراتی سرطان زاهستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
نه بابا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی صالحی
۱۳:۱۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
در حال حاظر اینترنت 4جی سرعت خوبی دارد.نیازی به 5جی نیست.چرا بیخود پول این مملکت را خرج چیزهای بیخود می کنند.من خودم سیمکارتم را هنوز عوض نکردم و از اینترنت H استفاده می کنم.مشکل از چیست.سرعت اینترنت 5جی بشود مشکلات ما درست می شود.چرا لیبرالها با مردم خود اینچنین می کنند.خداوند را ناظر نمی بینند و یا نشانه های افول ظلم را نمی بینند؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی دیناروندجو
۱۴:۲۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
شما به سرعت بالا نیاز نداری ،دلیل نمیشه که همه مثل شما بی نیاز باشن...کسانی که توی حوزه IT فعالیت میکنن و به صورت مستقیم و مداوم با اینترنت کار دارن، قطعا سرعت بالای اینترنت برای اونها یه فاکتور مهم بحساب میاد...
شما بچسب به اینترنت تری جیت و بهتره از این جلوتر نیای.....
Iran (Islamic Republic of)
panahi
۱۵:۵۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
5G قراره مارو به پردازش خودکار توسط هوش مصنوعی و داده کاوی هوشمند و در نهایت به پردازش جلو تر از تفکر انسانی برسونه(پردازش پیش از تفکر)و افزایش سرعت ساده ترین مزیت اون نسبت به نسل قبله، داشتن اطلاعات دقیق برای کشت، کمک به علم پزشکی و جراحی ، کمک به ترافیک و...
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۱۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
نظریه ها و مستندات علمی ذکر شده در این مطلب از منابعی مانند FDA و بعضی موسسات تحقیقاتی خود بخشی از املاک تاجرینِ تجهیزات ریز و درشت مخابراتی هستند که خود اعضای FDA هر کدام مالک یا کارمند یکی از شرکتهای کوچک و بزرگ تولید کننده یا فروشنده تجهیزات مخابراتی هستند.


پس نباید انتظار داشت که مضر بودن این تجهیزات مثل نسل پنجم انتقال داده ها رو اعلام کنند.
مطمئن باشین با این منابع به اصطلاح موثق هیچوقت هیچ چیز مضر نیست مگه اینکه از یه موسسه تحقیقاتی مستقل که فعلا هم وجود نداره کمک بگیرین.

ای داد از این مردم دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
داداش fda سازمان غذا و داروی آمریکاست چه ربطی به مخابرات داره !
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۱۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
والله از بشر همه کاری بر میاد
Iran (Islamic Republic of)
امواج مضر
۱۳:۱۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
هر چقدر تكنولوژي گسترش پيدا مي كند خطرات امواج هاي راديويي و ارتعاشات مغناطيسي فرا صوت و پارازيتهاي توليدي غير استاندارد و ووو روي مغز و اعصاب انسان تاثير منفي مي گذارد ... وجود امواج موبايل بسياري از مردم را درگير مشكلات عصبي كرده است و اعصاب بينايي و شنوايي و مغز را كه از پالسهاي الكتريكي در بدن بهره ميبرند با اختلال مواجه كرده است بسياري از بيماريهاي عصبي مثل MS و فراموشي و ژنتيكي از اختلالات سلولي و عصبي نشات ميگيرد كه نه تنها بايد به اهميت زندگي سالم و بهداشتي در خوردن و آشاميدن بلكه به مغز و عوامل بيماري زا آن هم توجه كنيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
يكي از بستگان ما وقتي گوشي 5g گرفت دچار سرگيجه شد خيلي دكتر رفت ولي درمان نميشد ودكترها تشخيص نميدادن از چي ميباشه تا به توصيه من گوشي رو كنار گذاشت مشكلش حل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
در یک مقاله خواندم که با اینترنت نسل پنج امواجی بخصوصی را می توان انتقال داد که قادرند بر افکار انسان ها تاثیر گذاشته و کنترل انان را در دست بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
dan
۱۵:۵۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
مشکل 5g نیست بلکه بسته به انتخاب فرکانسی هست که دکل روی اون سوار میشه فرکانس کم برد ولی پر قدرت ممکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
نه بابا هرکاری چین انجام بده ازنظر مسئولین ما درسته، مردم اشتباه میکنن و الکی ازهمه چیز میترسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
تیتر خبری خیلی عجیبه
Netherlands
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
تاثیر امواج رادیویی غیرطبیعی بر تضعیف سیستم ایمنی انسان ثابت شده است. انکار شما کمکی نمی کند. کرونا اگر پوششی بر عوارض اینترنت 5G نباشد به احتمال زیاد حاصل تاثیر مشترک امواج و ویروس است خصوصا در کسانی که نزدیک برجهای مخابراتی زندگی می کنند و بدنشان آمادگی پذیرش حجم زیاد امواج اضافه شده به محیط را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۳۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام علیکم انتظار داشتم تئوری های توطئه قویتری را مطرح کنید.جهان اگر دوباره دچاره حملات ویروسی شود و مردم تشویق به خانه نشینی بشوند.مردم نیاز به تعامل پیدا می کنند آن هم در جهان آنلاین.تماس های هولوگرافیکی به طرز فزاینده ای بالا می روند.حتی انسان مجبور می شود جهان آنلاین بر اساس واقعیت مجازی بسازد و مراودات خود را در آن انجام دهند.پروژه ساخت دنیای مجازی بر اساس وی آر توسط شرکت آی بی ام در سال 2016 کلید خورده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
خیلی طولانی! ساده همون اولش بگید ربط داره یا نه و اینقدر نپیچونید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
چطور امواج موبایل که Range خیلی پایین تر هستند و امواج مایکروویو و بی سیم که در حد 5-6 گیگاهرتر هستند ضرر دارند

ولی امواج بسیار قوی 5G که 60 گیگاهرتز و یا بیشتر استاندارد هستند ضرر ندارند؟

آخه یه چیزی بگو بشه، بعدم کی استانداردشو تعیین میکنه؟ الان امواج موبایل مثلا استاندارده؟
Germany
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
مایکروویو تا 300 مگاهرتز هم هست :/
انرژی امواج 5g بسیار کمتر از ماکروویو هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
چه جوری میشه با امواج ضعیف تر، حجم اطلاعات بیشتری رو، در حد گیگابایت بر ثانیه انتقال داد؟

ماسمالی خوب نیس
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۰:۵۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
با گسترش ویروس کرنا به همه جهان نقش مهم اینترنت پر سرعت برای همگان روشن شد و اینکه اگر اینترنت و انتقال داده ها صورت نمی‌گرفت چقدر مرگ و میرهای بیشتر میشد.
اینترنت نسل پنجم یقینا بشر را از خیلی از مشکلات رهایی خواهد داد حتی اگر بدیهایی هم داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا مهدوی
۱۰:۳۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
با این سرعت که پخش شد من فکر میکردم از طریق امواج ماهواره است
United States of America
فاطمه
۱۰:۲۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
باسلام متاسفانه برخی به اصطلاح نظریه پرداز فقط ظواهر رو میبینن مطمئن باشین که بین اینترنت5Gو کرونا حتما ارتباط هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
اول فلیتر شکن را خاموش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
این کرونا یه قضیه فرا ملیتی ه ؛ شاید ترامپ خودش در جریان نباشه ولی حتما افراد بانفوذی مثل بیل گیتس و بزرگان یهود و سران فراماسونری پشت این قضیه هستند؛ در مورد چین هم همه چیز راز آلوده اونا اگه حتی تو شروعش برنامه نداشتند ولی به راحتی پایانش دادند و این شاید به وسیله تکنولوژی 5G باشه؛ چیزی که شک برانگیزه اینه که اصلا در مورد نحوه مهار ویروس چیزی ازشون واضح شنیده نشد و البته هیچ کس هم جدی ازشون نمی پرسه که آخه بی پدرا چطور مهارش کردید تا ما هم انجام بدیم یا لااقل بخوان که یه نیمچه جوابی بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
حالا اگه آمریکا واکسنش زودتر بسازه شماها بهتون فشار میاد ..کاشکی بسازه حالا هر کشوری ... مطمعن باشید ایران نمیتونه بسازه .. اگه میتونستن خو الان مسوولین یکاری میکردن آمار بالا نره یا فوتیها زیاد نشه . بعدشم مردم چقد ساده این ایی ویروس دسازه ک ایقد سرعتش بالای آخه ایی چیه میشینه ب دست ایقد قدیه بخوره ب صورت میگیری ..ایی شیمیایی ودسازه ... سازمان بهداشت جهانی هم میدونه بخاطر اینکه جنگ نیفته نمیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
خخخخخخخ
جلو کشته شدن مردم شو فعلا بگیره
اگه میتونین بسازه که اینقدر تلفات نمی‌داد نابغه وطن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
خخخخخ قبلا هم ثابت شده بود که گرما و با گرم شدن هوا ویروس کرونا از بین میرود الان می بینیم که استانهای گرمسیر بیش از همه درگیر کرونا هستند . من شک ندارم 5G همون انتشار دهنده کرونا است اصلا کی کرونا رو دقیق شناخته که نظر بدهد اینها همه فرضیه است دلیل قطعی وجود ندارد که بگوییم 5Gعامل نیست
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۰:۰۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
اگه اینترنت پرسرعت باعث شیوع کرونا باشه توی کشورما باید از بین میرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
هزار تا لایک
Netherlands
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
از شهریور سال گذشته ایرانسل 5G آزمایشی را راه انداخته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
احتیاط شر ط عقل است پس بهتر است ما هم در مورد ضرر این فناوریهای نو ظهور بیشتر بدانیم وتحقیق کنیم و منتظر نظریه پردازی غرب نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
س
۰۹:۲۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
نخیر دلیل اصلیش بعضی از مسولانه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۰۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام.باشگاه خبرنگاران پس این همه سرطان زیاد شده وپیش بینی شده5سال دیگه150هزار نوع سرطان پدیدار میشه علتش چیه؟؟علم درسته خوبه ولی1دونه حسن داشته باشه1000تا مشکلات ایجاد میکنه وقتی دنیای غرب حقوق بشر وغیره براشون استاندارد2گانه داره حالا5Gواسه چی به استاندارد اونا اعتماد کنیم کاش یه گروه داخلی تو اینجور چیزا خوب تحقیق وپژوهش کنن وقتی یه نماز خوندن این همه تاثیر میزاره رو انسان یعنی امواج اثر نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
مواد شیمیایی و آلودگی هوا بیشتر عامل سرطانند
آخرین اخبار