موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا با از سرگیری لیگ قهرمانان

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و کشور‌های شرکت کننده در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ طی نشستی با از سرگیری این مسابقات موافقت کردند.

موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا با از سرگیری لیگ قهرمانان آسیابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت AFC فدراسیون‌های فوتبال کشور‌های حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ طی ۲ جلسه آنلاین که روز چهارشنبه توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برگزار شد، درباره یافتن بهترین راه برای انجام مسابقات باقی مانده لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ توافق کردند.

نمایندگان فدراسیون‌های فوتبال استرالیا، چین، ژاپن، جمهوری کره، مالزی و تایلند در منطقه شرق آسیا و جمهوری اسلامی ایران، عراق، قطر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و ازبکستان در منطقه غرب قاره کهن متعهد شدند که در اسرع وقت برای برگزاری ۹۹ بازی باقیمانده از این مسابقات، بر سر یک شیوه (فرمت) و جدول زمانی به توافق برسند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با درک محدودیت‌های مسافرتی و پزشکی، که در سراسر قاره متفاوت است، گزینه‌هایی را برای اتمام لیگ قهرمانان آسیا پیش از آغاز جام جهانی باشگاه‌ها پیشنهاد داد. جام باشگاه‌های جهان ماه دسامبر در قطر برگزار خواهد شد.

به دنبال اظهار نظر نمایندگان کشور‌های حاضر در جلسات، کنفدراسیون فوتبال آسیا قالب و تاریخ مسابقات باشگاهی را برای بررسی نهایی ارائه می‌دهد و پس از آن این پیشنهاد برای تصویب به کمیته مسابقات AFC ارسال می‌شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال برگزاری سلسله جلسات آنلاین با کشور‌های حاضر در مسابقات AFC سال ۲۰۲۰ است تا درباره دستیابی به فرمتی جهت به پایان رساندن این رقابت‌ها به توافق برسند.


بیشتر بخوانید: یک ایرانی بهترین آسیایی تاریخ بوندسلیگا شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار