خوشگذرانی کرونا در خوزستان ادامه دارد/چند نفر دیگر کرونایی شدند؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلا ۶۴۴ نفر دیگر به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص ویروس کرونا در خوزستان و با توجه به افزایش مراکز نمونه و تقویت هرچه بهتر نظام غربالگری، در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۴۴ مورد ابتلای قطعی به این ویروس در استان شناسایی شد.

او با بیان اینکه از ۶۴۴ مورد جدید شناسایی شده، ۵۳۲ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۱۱۲ بیمار نیز بستری شدند، اظهار داشت: با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به ۱۶ هزار و ۶۳۲ نفر افزایش یافت.

احسان پور با اشاره به اینکه با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ۱۵ هزار و ۳۰۹ از بیماران بهبود یافته اند و یا از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند، بیان کرد: در حال حاضر ۷۱۰ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند، ضمن اینکه در مدت مذکور،  ۱۸ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا به ۶۱۳ نفر برسد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اذعان داشت: رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و هوشمند با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک در خارج از منزل، ضرورت اجتناب ناپذیر این روز‌ها و روز‌های آینده است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار