امام خمینی (ره) فقیهی عالم و نواندیش بودند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: امام خمینی (ره) فقیهی عالم و نواندیش بودند که با پشتوانه ملت متدین و آزاده ایران طومار حکومت دست نشانده و استبدادی پهلوی را در هم پیچاندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه ۱۴ خرداد یادآور سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امام خمینی (ره) فقیهی عالم و نواندیش بودند که با پشتوانه ملت متدین و آزاده ایران طومار حکومت دست نشانده و استبدادی پهلوی را در هم پیچاندند.

او با بیان اینکه ایشان نظام اسلامی را به عنوان الگو و سرمشق برای امت اسلامی و دیگر مردم ستم کشیده در سراسر عالم معرفی کردند، ابراز داشت: نام امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی عجین شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان رهبر کبیر انقلاب اسلامی را در قله اخلاق و فقاهت دانست و تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تبیین گفتمان مترقی و آزادی خواهانه خویش تفکری جدید و مبتنی بر آموزه‌های الهی و تعالیم اسلام ناب محمدی را بنا نهادند و بنیانگذار نظام مردم سالار و ظلم ستیزی دینی در ایران شد.

او با بیان اینکه در میان پدیده‌های قرون اخیر به خصوص در جوامع اسلامی شخصیت ممتاز حضرت امام خمینی (ره) هرگز فراموش نخواهد شد، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی بودند که با اندیشه‌های الهی خود مکاتب غربی را با بهت و حیرت مواجه ساختند.

حجت الاسلام بصیرتی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) توانست در پرتو اعتماد به لطف الهی و ایمان به هدف نظام دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را به لطف و مدد خداوند راهی زباله دان تاریخ کنند و به جامعه اسلامی هویت تازه‌ای بخشیدند.

او با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) نه تنها در مراحل علمی بلکه در مراحل اجتماعی و سیاسی نیز یک فرد آگاه از وضع زمان و آشنا به درد و درمان بودند، بیان داشت: نهیب او بر مستکبران و سلطه جویان تازیانه‌ای بود که پشت آنان را لرزاند و نقشه‌های آنان را از بین برد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اقدام عظیم و بزرگ مجلس خبرگان در انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر معظم انقلاب یادآور شد: ایشان به عنوان جانشین بر حق امام خمینی (ره) و ادامه دهنده راه ایشان باعث شدند که گفتمان مقاومت و عزت در منطقه و در کل دنیا نهادینه شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار