استفاده از ظرفیت مجلس یازدهم برای رفع مشکلات خوزستان

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون گفت: رفع مشکلات خوزستان با استفاده از ظرفیت مجلس یازدهم در دستورکار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون گفت: به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان مجلس از جمله؛ نمایندگان تهران، تبریز، سمنان، فریمان و اردکان از روند طرح آبرسانی به غیزانیه بازدید بعمل آمد.

او با اشاره به اینکه از ظرفیت مجلس یازدهم برای پیگیری مشکلات استان خوزستان و کلانشهر اهواز استفاده خواهیم کرد، افزود: تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در مجلس یک کار جمعی است و تا وقتی مجموعه همفکر و همراه نباشد، نمی‌توان به نتیجه دلخواه رسید.

یوسفی هدف از حضور نمایندگان دیگر استان‌ها در خوزستان را ایجاد همدلی و هم‌افزایی برای حل مشکلات استان عنوان کرد و اظهار داشت: این نمایندگان می‌توانند زبان رسایی برای بیان مشکلات مردم سختی کشیده خوزستان باشند که مهمترین آن در حوزه آب و فاضلاب است.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اقدام برای پشتیبانی از مجموعه دولت و مسئولان محلی برای کمک به آن‌ها برای رسیدگی به مشکلات انجام شده است، ادامه داد: انتظار می‌رود مسئولان استانی تمام تلاش خود را برای تحقق وعده‌های خود بکار گیرند و با تلاش و همدلی در کنار یکدیگر به مردم استان خدمت کنند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با تاکید بر اینکه در مجلس صدای مسئولان استانی خواهیم بود تا به مشکلات مردم رسیدگی کنند، بیان کرد: عمده مسئولان ما شریف و دلسوز هستند البته در بعد نظارتی نیز باید به رسالت خود عمل کنیم تا وعده‌های داده شده با جدیت دنبال شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.