مسئول دارالشفای مسجد مقدس جمکران خبر داد؛

ارائه ویزیت رایگان کرونا در دارالشفای میعادگاه منتظران

مسئول دارالشفای مسجد جمکران از ویزیت رایگان بیماران مشکوک به کرونا در دارالشفای این مکان مقدس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، علی بیگدلی،مسئول دارالشفای حضرت مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران با اشاره به بازگشایی ۲۴ ساعته این مکان مقدس با رعایت اصل پروتکل های بهداشتی، گفت:خادمان مسجد مقدس جمکران تمامی تلاش خود را در ایجاد محیط معنوی امن و سلامت به کار بسته‌اند تا زائران بتوانند با آرامش خاطر در این مکان مقدس حضور یافته و به انجام امور عبادی بپردازند.

او ادامه داد: استفاده از ماسک و دستکش در هنگام ورود به مسجد مقدس جمکران برای تمامی زائران الزامی است و افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای و مزمن هستند و یا دچار ضعف عمومی سیستم بدن هستند حتی الامکان در این مرحله، از حضور در این مکان خودداری کنند.

مسئول دارالشفای مسجد مقدس جمکران افزود: زائران این مکان مقدس می‌توانند در صورت وجود هر گونه علائم غیر طبیعی به دارالشفای حضرت مهدی (عج) در مقابل باب المعصومه (س) مراجعه کنند و  ویزیت رایگان شوند.


بیگدلی ضمن تأکید بر خودداری زائران از بوسیدن و لمس درب‌های مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: به منظور پیشگیری از انتقال آلودگی، زائرین محترم می‌بایست وسایل شخصی مورد نیاز از جمله چادر، جانماز، سجاده و کتاب دعا را به همراه آورده و حتما به صورت شخصی از آن استفاده کنند، همچنین برای رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی تقاضا می‌کنیم از ازدحام و تماس با فاصله نزدیک با سایر افراد خودداری کنند.

مسئول دارالشفای مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه ساعات کاری دارالشفاء از ۷ لغایت ۲۴ است، گفت: زائران بتوانند با رعایت تمام نکات فوق با آرامش و سلامت در این مکان مقدس حضور یابند و این رعایت اصول بهداشتی گامی برای بازگشایی کامل مسجد مقدس جمکران باشد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار