ترخیص بیمار کرونایی پس از ۱۰۵ روز از بیمارستان اردبیل

جوان ۲۴ ساله اردبیلی پس از ۱۰۵ روز جدال با بیماری کرونا به کمک کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل از این بیماری رهایی یافته و از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دکتر شهناز فولادی، فوق تخصص مراقبت‌های ویژه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: جوان ٢۴ ساله‌ای که ١٠۵ روز قبل با سابقه تومور نخاعی و بدنبال علائم تنگی نفس، سرفه و درگیری دوطرفه ریه به بیمارستان مراجعه و تشخیص قطعی کرونا داده شده بود و بعلت تشدید علائم، به دستگاه تهویه مصنوعی وصل شده بود روز گذشته بصورت هوشیار و بهبود یافته از بیماری کرونا مرخص شد.

او گفت: قبل از ترخیص، آموزش‌های لازم در مورد مراقبت از بیمار و خدمات حمایتی و مراقبت در منزل توسط کارشناس آموزش به بیمار بطور کامل به خانواده بیمار ارائه شد.

دکتر فولادی با بیان اینکه از ابتدای شروع کرونا در استان، ١۰۹ نفر از ICU به بخش منتقل شده و حدود ۴٢ بیمار از دستگاه تنفس مصنوعی جدا شده اند، افزود: جا دارد از تلاش‌های شبانه روزی پزشکان، پرستاران و تمامی پرسنل زحمتکش بخش‌های اورژانس، بستری و مراقبت‌های ویژه مرکز کرونا در مراقبت و درمان این بیمار قدردانی نماییم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار