تیم سپاهان با جذب بازیکنان خوب به دنبال پوشش دادن نقاط ضعف است

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت:تیم سپاهان نیز با برنامه‌ریزی و جذب بازیکنان خوب به دنبال پوشش دادن نقاط ضعف است تا بتواند حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها داشته باشد و در جمع مدعیان قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ّرحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: لیگ برتر در سال گذشته به دلیل بیماری کرونا نیمه کاره ماند و مهمترین بخش بازی‌ها که پلی‌اف بود و تیم‌ها تلاش می‌کردند بتوانند با میزبانی از تیم‌های ضعیف‌تر رتبه خوبی داشته باشند انجام نشد.

او گفت: در فصل پیش روی لیگ برتر والیبال کشور، تیم سپاهان نیز با برنامه‌ریزی و جذب بازیکنان خوب به دنبال پوشش دادن نقاط ضعف است تا بتواند حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها داشته باشد و در جمع مدعیان قرار گیرد.

محمدی‌راد با بیان اینکه رقابت‌های لیگ برتر والیبال سخت شده است افزود: در این راستا تیم‌ها سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی خوبی کردند و بازیکنان مورد نظر خود را جذب کردند.

او اظهار کرد: در لیگ امسال باید تلاش کنیم که تیم خوب و منسجمی داشته باشیم و با کار گروهی و تیمی در مقابل این تیم‌ها نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه طبق اعلام قبلی فدراسیون والیبال، لیگ برتر در شهریور امسال برگزار می‌شود افزود: امسال زمان مهمی برای والیبال کشور است، چون مسابقات المپیک را در پیش خواهیم داشت و فکر می‌کنم نسبت به سال گذشته لیگ منظم‌تری داشته باشیم.

او تصریح کرد: بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال سپاهان برای موفقیت و خوشحالی هواداران این تیم در رقابت‌های لیگ برتر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

سهند الله‌وردیان، شادمهر کمایی، سهیل کمال‌آبادی، امیررضا سرلک، علیرضا مباشری، فرزاد ملابهرامی، سعید جواهری توانا و محمود رسولی بازیکنانی هستند که قرارداد خود را با تیم والیبال سپاهان تمدید کرده‌اند و این تیم کیاوش حیدری، سیامک مرندی و پرویز پزشکی را نیز به خدمت گرفته است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.