قیام ۱۵ خرداد طلیعه نهضت امام خمینی (ٰره) را رقم زد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: قیام ۱۵ خرداد طلیعه نهضت امام خمینی (ٰره) را رقم زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، همزمان با سالروز قیام ۱۵ خرداد در همایش بصیرت افزایی و میثاق با ولایت در شبستان امامزاده ابراهیم بابلسر، گفت: قیام ۱۵ خرداد، روز سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی، طلیعه نهضت امام خمینی (ٰره) را رقم زد.

او با قدردانی از همت مردم ولایی استان افزود: شهرستان بابلسر نیز در جریان قرارگاه جهادی موسی بن جعفر (ع)، تغسیل و تکفین متوفیان کرونایی و رزمایش کمک مواسات و همدلی مومنانه در سطح استان مازندران ممتاز بوده است.


حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: در زمانی که نظام سلطه جهانی، سیطره فکری – فرهنگی و سیاسی - اقتصادی خود رابر جهان گسترده و تحمیل کرده بود و تمامی مکاتب جهانی در مقابل نظام سلطه استکباری به زانو درآمده بودند، امام خمینی (ره) توانست با راهبرد‌های عملی و با راهبری اسلام اصیل، و تغییر نگرش نسبت به انسان و جامعه، هم در بعد نظری و هم در بعد عملی، نظام سلطه را با چالش‌های اساسی روبرو کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: امام خمینی (ره) به عنوان فقیه و اسلام‌شناس متأخر با توجه به شناخت و تسلطش بر مبانی عقلی و نقلی دین اسلام، اسلام را آیینی معرفی کرد که به تمام ابعاد وجودی انسان توجه داشته و آنچه که بشر برای نیل به سعادت به آن نیازمند بوده را ارائه کرده است.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار