در بسته حوادث ۱۵ خرداد ماه بخوانید؛

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در شوشتر

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۱۵ خردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در شوشتربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۱۵ خردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارق حرفه‌ای منزل در شوشتر دستگیر شد

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت منزل اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
هرگز نمیتونید احساس خانم خانه، کودکان یا حتی تمام خانواده در کنار یکدیگر را مجسم کنید وقتی داخل خونه در حال استراحت هستند که سارقین با دیلم یا پیچگوشتی درو بار میکنند و یا حتی تحت عناوین مختلفی زنگ میزنند و تا درو باز کردید هجوم میارن داخل.

پس دوراندیش باشید. فکر نکنید این مشکلات فقط مال همسایه است. برای غیر ممکن کردن ورود سارقین از طریق دیلم زنی یا توپی زنی، یک قفل ضد دیلم روی در نصب کنید که سارقین بدون هیچ اما و اگری نتونن وارد شوند و برای سرقتهایی که خود شما درو برای سارقین باز میکنید، یک گاوصندوق ضد دیلم مجهز به قفل ضد زورگیری تو خونه داشته باشید و تمام اموال و اسناد با ارزش را داخل اون گاوصندوق بذارید و آسوده زندگی کنید
آخرین اخبار