درخشش دانش آموزان اصفهانی در دومین جشنواره احسان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از درخشش کانون‌های دانش آموزی این جمعیت در دومین جشنواره سرود و نمایش احسان سازمان جوانان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حیدر علی خانبازی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان این مطلب، اظهار کرد: تقویت روحیه نشاط، شادابی و انسجام تشکیلاتی در میان اعضای کانون‌های دانش آموزی، ایجاد گرایش برای گروه‌های سرود و نمایش دانش آموزی فعال به سوی زمینه‌های صلح و دوستی و ایجاد شور و نشاط نوعدوستی برای تجلی گفتار‌ها و رفتار‌های بشردوستانه در قالب هنری از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است به همین منظور دانش آموزان اصفهانی در این جشنواره حضوری پر رنگ داشته اند.

او افزود: پس از اعلام نتایج دومین جشنواره سرود و نمایش احسان سازمان جوانان، گروه سرود مدرسه حضرت خدیجه کبری شهرستان اصفهان توانست رتبه دوم و گروه سرود مدرسه شهید شمس آبادی شهرستان اصفهان رتبه سوم این جشنواره را کسب نموده و گروه نمایش مدرسه امیر کبیر مبارکه و در بخش خاطره گویی خانم فائض از شهرستان مبارکه موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره شدند.

خانبازی، خاطرنشان کرد: از گروه‌های برگزیده با اهدا جایزه، تندیس و لوح سپاس شرکت در دومین جشنواره ملی سرود و نمایش دانش آموزی احسان تقدیر به عمل آمد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان، اظهار کرد: دومین دوره جشنواره احسان با موضوع سرود، نمایش و خاطره‌گویی در دو مقطع سنی ٧ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال به میزبانی استان قم برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار