کلنگ احداث مدرسه در بخش عقیلی گتوند به زمین زده شد

عملیات اجرایی احداث یک باب دبیرستان دخترانه ۶ کلاسه متوسطه اول امروز با حضور مسئولان و مردم در روستای بدیل بخش عقیلی شهرستان گتوند آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین احداث یک باب دبیرستان دخترانه ۶ کلاسه متوسطه اول امروز با حضور مسئولان شهرستان گتوند برگزار شد.

حسین اسدی‌پور مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند در حاشیه این آیین گفت: زیربنای این فضای آموزشی ۳۳۱ متر است و با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال به صورت مشارکتی اجرا می‌شود که ۷۰ درصد اعتبار آن از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و ۳۰ درصد از طریق خیران تامین خواهد شد.

او با بیان اینکه فرماندار گتوند، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، بخشدار عقیلی، مسئولان محلی، خانواده‌های شهدا، خیران و جمعی از اهالی روستا‌های بخش عقیلی در این مراسم حضور داشتند، اظهار کرد: این فضای آموزشی برای ۷۰ دانش آموز دختر مقطع متوسطه اول در این روستا احداث می‌شود و تلاش بر این است در سریع‌ترین زمان تکمیل و بهره‌برداری شود.

شهرستان گتوند سال گذشته همانند سال‌های ۹۳، ۹۴ و ۹۵ رتبه نخست آموزشی خوزستان را با ۹۶درصد قبولی برای چهارمین بار در ۶ سال گذشته کسب کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار