برخی آگهی های استخدام دامی برای جویندگان کار

پلیس آگاهی استان مرکزی به جویندگان کار هشدار داد مراقب آگهی های استخدام باشید.

سرهنگ کامیار چهری رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با هشدار به هموطنان گفت: درج آگهی های استخدام در معابر، جراید و فضای مجازی دلیلی بر صحت آن ها نیست و هموطنان می بایست در ارائه اطلاعات شخصی خود دقت لازم را به عمل آورند.

سرهنگ چهری افزود: آگهی های تفکیک شده جنسیتی، درخواست اطلاعات غیر ضروری (عکس شخصی و...)، پیشنهادهای فریبنده و حقوق های غیر متعارف، ممکن است دامی برای متقاضیان کار بوده و درج صرفا یک شماره تلفن یا آدرس های گمراه کننده، دلیل مناسبی برای استعلام از مراجع مربوطه یا بررسی آگاهانه موضوع به شمار می رود.

او اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی ناجا به صورت مستمر نسبت به رصد اوضاع اقدام می کنند، با این وجود، هم میهنان نیز می بایست جوانب احتیاط را رعایت کرده و قبل از هرگونه اقدامی، پیامدهای منفی اعتماد به افراد ناشناس را مورد توجه قرار دهند.

 رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: شهروندان برای یافتن شغل مناسب به سایت ها و موسسات مشاوره شغلی و کاریابی معتبر و دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کرده و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 درمیان بگذارند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.