اعلام هشدار شیوع کرونا در همدان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی از حضور در مراسم جمعی و خانوادگی غیرضروری پرهیز کنند.

اعلام هشدار شیوع کرونا در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، منوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه شاخص سرایت‌پذیری ویروس کرونا کاهش پیدا کرده است، گفت: با وجود این وضعیت همچنان گاهی با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری برخی از مراسم جمعی خانوادگی و غیرضروری مواجهیم که بسیار خطرناک است.

او با بیان اینکه اعتباربخشی به واحد‌های تولیدی و توزیعی با اعطای نشان و درجه‌بندی بهداشتی اجرایی می‌شود، تأکید کرد: امیدواریم ضمن بررسی وضعیت بهداشتی با ایجاد رقابت شاهد افزایش و بهبود وضعیت بهداشتی این مراکز باشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: با تعیین سطح بهداشتی مراکز تولیدی و توزیعی مردم هم با اطمینان بیشتر و اطلاعات بهتر می‌توانند به این مراکز مراجعه و مایحتاج خود را تهیه نمایند.

کرمی با ابراز اینکه شاخص سرایت‌پذیری ویروس کرونا کاهش پیدا کرده است، ادامه داد: با وجود این وضعیت همچنان گاهی با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری برخی از مراسم جمعی خانوادگی و غیرضروری مواجه‌ایم که در این باره و خطرات آن در این شرایط اعلام هشدار می‌کنیم.

انتهای پیام/د

برچسب ها: همدان ، کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.