ثبت بیش از ۱.۵ میلیون تردد در استان اردبیل/کاهش ۲۳ درصدی تردد ورودی و خروجی

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۹۶ ساعت گذشته ۱.۵ میلیون تردد در استان اردبیل به ثبت رسید.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بیشترین تردد به ترتیب در محور‌های رفت و برگشت اردبیل سه راهی سرعین با ۱۴۵ هزار تردد، اردبیل آستارا ۱۲۹ هزار تردد و اردبیل مغان ۷۷ هزار تردد به ثبت رسیده است.

او تصریح کرد: در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل نیز طی ۴ روزگذشته بیش از ۲۵۷ هزار تردد به ثبت رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با بیان اینکه در بازه زمانی ۱۳ الی ۱۶ خردادماه سالجاری ۳۰۷ هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی ثبت شده گفت: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی و غیرمجاز به ترتیب درمحور‌های رفت و برگشت اردبیل آستارا با ۳۷ هزار تخلف، اردبیل سه راهی سرعین ۲۵ هزار تخلف و نیر سراب نیز ۱۴ هزار تخلف ثبت شده است.

رحمتی متوسط سرعت استان در مدت یاد شده را ۷۱ کیلومتر برساعت عنوان کرد و افزود: ۱۲۵ هزار تخلف سرعت غیرمجاز ثبت شده که بیشترین تخلف سرعت غیرمجار نیز در محور‌های اردبیل سه راهی سرعین-اردبیل سرچم محدوده سه راهی فاراب و مشکین شهر سه راهی لاهرود با میانگین سرعت ۹۰ کیلومتر برساعت به ثیت رسیده است.

او فعالیت ۱۴۸ سامانه تردد شمار، دوربین‌های نظارت تصویری، دوربین کنترل سرعت جاده‌ای و توزین حین حرکت در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل را یادآور شد و افزود: در تعطیلات ۴ روز ۲۲ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: محور‌های اردبیل آستارا و بالعکس ۴ هزار تخلف، اردبیل سه راهی مشکین شهر هزارو ۲۰۰ تخلف و هیر سه راهی فاراب با هزارو ۱۰۰ تخلف بیشترین موارد تخلف سبقت غیرمجاز را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار