بسته اخبار حوادث امروز ۱۷ خرداد ماه ۹۹؛

کشف بیش از ۲۴ کیلوگرم موادمخدر در مشگین‌شهر/ کشف یک تن شیر فاسد در اردبیل

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۱۷ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۱۷ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۲۴ کیلوگرم موادمخدر در مشگین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مشگین‌شهر موفق به کشف و ضبط بیش از ۲۴ کیلوگرم موادمخدر شدند.

سرهنگ کیوان زرین‌کلاه گفت: بدنبال گزارش‌های رسیده به پلیس مواد مخدر شهرستان مشگین‌شهر ماموران فرماندهی انتظامی با همکاری ماموران مرزبانی بخش ارشق در یک عملیات موفق به کشف ۲۴ کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

او با بیان اینکه در این رابطه یک قاچاقچی غیربومی موادمخدر دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شده است افزود: قاچاقچی با تنظیم پرونده تحویل مقام قضایی شد و از همکاری خوب شهروندان با پلیس قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر خواستار استمرار همکاری و تعامل مردم با پلیس شد.

کشف یک تن شیر فاسد در اردبیل

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از توقیف وانت نیسان حامل یک تن شیر فاسد خبر داد.

سرهنگ عادل منیر اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، مأموران انتظامی ایست و بازرسی اردبیل-مغان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد وانت نیسان حامل یک تن شیر فاسد است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل بیان کرد: ارزش شیر‌های کشف شده را بنا به اظهار نظر کارشناسان ۹۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: راننده با بارگیری محموله شیر فاسد از مغان، قصد وارد کردن آن به چرخه بازار اردبیل را داشت.

سرهنگ منیر تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار