بازرسی بیش از ۳۱ هزار کنتور گاز در استان اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از بازرسی بیش از ۳۱ هزار کنتور گاز خانگی و صنعتی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: طی سال ۹۸ بیش از ۳۱ هزار و ۸۰۰ مورد کنتور گاز خانگی و صنعتی در استان اردبیل مورد بازرسی قرار گرفته است.

او با بیان اینکه شرکت گاز استان اردبیل در حال حاضر به بیش از ۴۹۰ هزار مشترک خدمات ارایه می‌دهد، افزود: طی سال گذشته بیش از ۳۱ هزار و ۸۰۰ مورد کنتور گاز خانگی و صنعتی به همراه ۹۶ کیلومتر لوله گازرسانی فلزی و ۳۰۳ کیلومتر لوله پلی اتیلن در اقطار مختلف توسط کارشناسان واحد بازرسی فنی و ارزیابان برون سازمانی مورد ارزیابی و تست قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل حفظ و حراست از شبکه‌ها و تأسیسات را از اهم وظایف شرکت در سال‌های آتی برشمرد و گفت: ارایه خدمات بهینه و تأمین مستمر گاز طبیعی به عنوان مهمترین رسالت شرکت‌های گاز استانی مبتنی بر حفظ و حراست از شبکه‌ها و تأسیسات می‌باشد که در این خصوص برنامه ریزی‌های مدون و دقیق و نظارت توسط کارشناسان واحد بازرسی فنی نقش مهمی را در تحقق این هدف مهم دارد.

اسماعیلی بیان کرد: به منظور گازرسانی به تمامی شهر‌ها و تعداد یک هزار و ۳۱۲ روستای استان اردبیل بیش از ۹ هزارو ۶۰۰ کیلومتر خطوط لوله شبکه گذاری شده است.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.