رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

نامه نگاری با وزارت دفاع برای حل مشکل آلودگی صوتی تعمیرگاه موتور هواپیما

نژاد بهرام مشکلات اهالی شهرک اکباتان را تشریح کرد.

زهرا نژاد بهرام رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات بازدید خود از محله شهرک اکباتان گفت: در حوزه شناسایی مشکلات ساکنان شهرک اکباتان بازدید خوبی صورت  که باگرفت و باید گفت تعدادی از مشکلات اهالی قدیمی است و تا به امروز حل نشده‌اند.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران افزود: یکی از مشکلات اهالی قرار گیری بیمارستان است که در ابتدا قرار بود با مسئولیت محدود فعالیت کنند که به مرور زمان دامنه فعالیت آن گسترده شد و امروز موجب نارضایتی اهالی شده است.

نژاد بهرام ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات اهالی قرار گیری تعمیرگاه موتورهای جت است که صدای آزمایش موتورهای هواپیما موجب نارضایتی شهروندان شده است که از سوی شورای شهر تهران به نمایندگی با مردم مکاتبه هایی با وزارت دفاع انجام می‌دهیم تا حد امکان مشکل آن ها برطرف شود و فعالیت این مرکز در ساعات مقرر باشد.

او بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات اهالی شهرک اکباتان حصار جداسازی این شهرک از خیابان است که موجب شده شاهد سرقت های فراوانی از خودرو های ساکنان باشیم.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران افزود: یکی دیگر از مشکلات اهالی شهرک اکباتان ساماندهی دستفروشی در این محدوده است که مدیریت شهری باید زمینه ساماندهی آن را انجام دهد.

نژاد بهرام در تشریح دیگر مشکلات شهرک اکباتان گفت: یکی دیگر از مشکلات شهرک اکباتان وجود زمینی به مساحت 14 هکتار است که پیش تر زمین احداث تعمیر گاه مترو بود که در زمان مدیریت هاشمی در مترو تعمیرگاه به زیر زمین منتقل شد و حالا مشکل ایجاد شده این است که قطعه زمین از لحاظ مالکیتی چند پاره است.

او ادامه داد: درصد مالکیت اشخاص بر روی زمین مذکور مشخص نیست و باید اعلام کنم شهردار منطقه با به کار گیری تیمی مجرب به دنبال حل و فصل مشکل این زمین است.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران ادامه داد: پس از وصول گزارش های مربوط در این زمینه تصمیم گیری ها لازم انجام می شود.


بیشتر بخوانید:

آخرین جزئیات از طرح تبدیل پادگان ۰۶ به بوستان ارتش

اعضای ستاد ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد شهرداری منصوب شدند

آخرین جزئیات از طرح توسعه دانشگاه تهران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
حالا كه فرودگاه امام مترو داره چرا بايد هنوز مهر أباد كار كنه و پدر مردمو دربياره ؟
آخرین اخبار