تدوین سند مهارت استان کرمانشاه

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از تدوین سند مهارت استان خبر داد و گفت : این سند با همکاری استانداری و دستگاه‌های اجرایی متولی آموزش و اشتغال در مرحله نهایی قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یاور محمدی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه دارای ۱۸ مرکز دولتی است که ۵ مرکز در شهر کرمانشاه و ۱۳ مرکز هم در سطح شهرستان‌های استان در رشته‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.

او گفت : همچنین ۲۸۸ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در سطح استان دایر هستند.

محمدی گفت: از اوایل اسفند ماه به دنبال شیوع بیماری کرونا و همزمان با برنامه‌های ستاد مقابله با کرونا فعالیت‌های آموزشی مراکز و آموزشگاه‌های استان در جهت پیشگیری از این بیماری تعطیل شد.

این مسئول ادامه داد: با اعلام برنامه آموزشی مراکز فعالیت‌های آموزشی از هفته گذشته به تناوب در حال از سرگیری هستند.

او گفت: در بحث ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای علاوه بر مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد در پادگانها، زندان، مناطق روستایی، کارآموزی در محیط واقعی کار و به زنان بی سرپرست ارائه خدمات می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به نامگذاری شعار سال به نام جهش تولید در حوزه ارتقای آموزش‌ها بیش از پیش فعالیت خواهیم کرد.

محمدی از تدوین سند مهارت استان خبر داد و گفت: سند مهارت با همکاری استانداری و دستگاه‌های اجرایی متولی آموزش و اشتغال در مرحله نهایی قرار دارد.

این مسئول افزود: این سند شامل نیاز‌های منطقه‌ای از نظر مهارت آموزی، اشتغال، بستر‌ها و ظرفیت‌های استان در بکارگیری نیرو‌های کار ماهر و در راستای اشتغالزایی و کاهش آمار بیکاری تدوین شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار