انتشار زندگینامه ۲۵۲ نفر از شهدای ورزشکار کرمانشاه

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : زندگینامه ۲۵۲ نفر از شهدای ورزشکار استان منتشر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد حسین زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : کتاب "نگین دفتر نام آوران" زندگینامه ۲۵۲ نفر از شهدای ورزشکار استان کرمانشاه است که در ۳۲۶ صفحه و با ۱۰۰۰ نسخه تیراژ منتشر شده است.

او گفت : مراحل تحقیق، جمع آوری و نگارش این کتاب حدود ۱۹ سال طول کشید.

او ادامه داد: در این مسیر ناملایمات بسیاری بر سر راه ما قرار داشت که پس از پیگیری‌های مکرر سال گذشته موفق شدیم ۱۰۰۰ جلد در چاپ اول آماده کنیم.

حسین زاده گفت: قرار بود اسفند ماه سال ۹۸ در سالروز تولد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و با حضور دختر این شهید بزرگوار از کتاب رونمایی شود که به دلیل شیوع کرونا این برنامه به تعویق افتاد.

او گفت: اما امسال در ۲۰ خرداد ماه و با شعار "شهدا پهلوانان اصلی هستند" این رونمایی با حضور برخی مسئولین و به صورت مجازی انجام خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: این رونمایی به صورت گلریزان انجام می‌شود و پول حاصل از فروش کتاب‌ها در راستای رزمایش همدلی و مواسات و در لبیک به بیانات گهربار مقام‌معظم رهبری صرف خرید بسته‌های حمایتی و توزیع در بین نیازمندان خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان و جوانان این مرز و بوم به خصوص جوانان استان کرمانشاه برای دفاع از آرمان‌های این کشور به جبهه‌ها رفتند و جان خود را فدا کردند که جا دارد این رشادت‌ها نسل به نسل منتقل شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار