مربی شاهین شهرداری: حضور کریستیچوویچ در تمرینات ضروری است/ خودم را سرباز شاهین شهرداری می‌دانم

کریمیان گفت: حضور کریستیچوویچ در تمرینات ضروری است و ما در دوران سرمربیگری او نتایج خوبی کسب کردیم.

مربی شاهین شهرداری: حضور کریستیچوویچ در تمرینات ضروری است/ خودم را سرباز شاهین شهرداری می دانممهرداد کریمیان مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه تمرین تیمش اظهار داشت: پس از صدور مجوز برگزاری تمرینات تیم‌های ورزشی، تمریناتمان را آغاز و پس از یک هفته تمرین در بوشهر، در تهران اردو برپا کردیم. با توجه به این که شرایط حضور کریستیچوویچ در ایران مهیا نشد، او برنامه تمرینی را برای کادر فنی فرستاد و در این مدت تمرینات خوبی برگزار و با پیشنهاد کریستیچوویچ، در کمپی مجهز اردوی تدارکاتی برپا کردیم و در مدت حضور در تهران، تمریناتمان را به صورت پیگیری شد. شرایط مناسبی داریم و ظرف ۴، ۵ روز آینده در تهران تمریناتمان را دنبال می‌کنیم و سپس به بوشهر برمی گردیم تا با پیگیری تمرینات، برای ادامه لیگ آماده شویم.

کریمیان درباره زمان بازگشت کریستیچوویچ و بازیکنان خارجی شاهین شهرداری به ایران گفت: کریستیچوویچ به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده، نتوانست از ابتدا در تمرینات حاضر شود و پس از آن هم مشکلات خانوادگی باعث شد بازگشت او به تاخیر بیفتد، اما اکنون مشکلات برطرف شده و او با مدیرعامل و سرپرست تیم در تماس است و تا چند روز دیگر در تمرینات حاضر خواهد شد. به هر حال حضور کریستیچوویچ در تمرینات ضروری است و ما در دوران سرمربیگری او نتایج خوبی کسب کردیم.

او افزود: برنامه تمرینی کریستیچوویچ هر روز دنبال می‌شود و ما عملکرد بازیکنان را به او گزارش می‌دهیم. ۲ بازیکن گرجستانی هم ظرف چند روز آینده به ایران برمی‌گردند تا با تیم کامل تمریناتمان را پیگیری کنیم.

مربی شاهین شهرداری در پاسخ به این سوال که آیا از سر گیری رقابت‌های لیگ برتر تصمیم درستی است گفت: اولویت تمام باشگاه‌ها سلامت بازیکنان و جامعه است. پس از تصمیم ستاد مقابله با کرونا و سازمان لیگ برای از سر گیری تمرینات و مسابقات، تیم ما تمریناتش را آغاز کرد و اکنون هم شرایط خوبی داریم. به هر حال باشگاه ما مطیع سازمان لیگ است.

او افزود: خودم را سرباز شاهین شهرداری می‌دانم و مدیون این باشگاه هستم. از زمانی که ویسی سرمربی شاهین شهرداری بود، در کادرفنی بودم و به درخواست باشگاه در تیم ماندم. قطعا حضور کریستیچوویچ در شاهین شهرداری ضروری است و با توجه به عملکرد خوب تیم در نیم فصل دوم، در ادامه رقابت‌ها هم روند خوب ما ادامه پیدا می‌کند و با کسب نتایج لازم در لیگ برتر می‌مانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار