انجام ۱۵ عملیات آتش نشانی در همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از افزایش آتش سوزی در مراتع و انجام ۱۵ عملیات آتش نشانی طی ۲۴ ساعت گذشته در همدان خبر داد.

انچام ۱۵ عملیات آتش نشانی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آتشپاد محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: ۱۱ عملیات مهار آتش و ۴ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در شبانه روز گذشته بود.

او افزود: عملیات‌های انجام شده در این مدت ۱۱ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در دیزج، حریق خودرو در بلوار سردار همدانی و ۹ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در کوچه جلالی، اسلامشهر، بلوار بدیع الزمان، شهرک امیرکبیر، بلوار خرمرودی، چهارراه بابک، تپه حاج عنایت، بلوار الغدیر و جاده کرمانشاه است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به نجات ۴ نفر طی عملیات های دیروز بیان کرد: ۴ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بنی هاشم، ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در خودرو در روستای دهپیاز و شکریه و مهار حیوانات در تپه حاج عنایت را هم داشته ایم.

آتشپاد محمدرضا بیاناتی گفت: از تماس‌های برقرار شده ی دیروز با سامانه‌ی ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۶۰ تماس اشتباه و متأسفانه ۴۵۱ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت و ۲ مورد گزارش  کذب آتش سوزی بود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.