ورود افراد بدون ماسک به ادارات ممنوع

ورود افراد بدون ماسک به ادارات کهگیلویه وبویراحمد ممنوع است و خدمات به افراد بدون ماسک ارائه نمی شود.

ورود افراد بدون ماسک به ادارات ممنوعبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: دستگاه‌های اجرایی باتوجه به روند صعودی آمار مبتلایان کرونا در استان از ورود افراد بدون ماسک در حوزه کاری خود ممانعت کنند.

 
 بانشی افزود: امروز با صنوفی که دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت نکند برخورد می‌شود.
 
او از ضرورت استفاده از ماسک در ادارات خبر داد و بیان کرد: ورود مردم به ادارات استان بدون ماسک و بدون در نظر گرفتن دستور العمل‌های بهداشتی ممنوع است.

بانشی افزود: تمامی مدیران و کارکنان نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در محل کار از ماسک استفاده کنند و اگر مراجعه کنندگان بدون ماسک به اداره‌ای مراجعه کنند خدمت ارائه ندهند.
 
او با بیان اینکه مبتلایان به کرونا در کشور و استان افزایش یافته است ادامه داد: در صورت رعایت نکردن موازین بهداشتی توسط شهروندان، خطر جدی است و کرونا مردم استان را تهدید می‌کند.
 
 بانشی گفت: پیش از این آمار مبتلایان به کرونا در استان روزانه ۵ تا ۶ نفر بود، اما این رقم با افزایش ۲ و نیم تا ۳ برابری به ۱۶ نفر افزایش یافته است.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: همسایگی ۵ شهرستان گرمسیری کهگیلویه وبویراحمد با استان‌های لرستان، خوزستان و هرمزگان که آمارمبتلایان به کرونا رو به افزایش است از جمله عوامل افزایش آمار در استان ما است.
 
 
انتهای پیام/ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.