باند بزرگ قاچاق انسان در یزد متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ۲۷۴ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در ۳ نقطه شهر یزد در چند عملیات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف مبارزه جدی با ناامن کنندگان امنیت استان، ماموران پلیس شهرستان یزد با انجام یک سری کار‌های اطلاعاتی و پلیسی از دپوی تعدادی اتباع غیرمجاز در ۳ نقطه شهر یزد مطلع و محل اختفای آن‌ها را شناسایی و در چند عملیات جداگانه ۲۷۴ نفر از آن‌ها را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه، این افراد از مرز‌های شرقی و جنوب شرق کشور به صورت غیرمجاز وارد کشور شده بودند، افزود: مقصد بعدی افراد دستگیر شده، استان‌های مرکزی کشور بود که با خودرو‌های شوتی این عمل مجرمانه صورت می‌گیرد.

سردار بهدانی فرد با اشاره به شناسایی و تحت پیگرد قرار گرفتن برخی افراد مرتبط با این تخلف، گفت: اتباع خارجی باید با اخذ مجوز‌های قانونی و برابر پروتکل‌های بین المللی به کشور ایران وارد شوند تا شاهد تکرار چنین حوادث دردناکی برای آن‌ها نباشیم.

رئیس پلیس استان یزد افزود: با وجود مشکلات اخیر پیش آمده برای اتباع بیگانه غیرمجاز باز هم شاهد تردد بدون مجوز این افراد در سطح جاده‌ها و حاشیه شهر‌ها و نارضایتی مردم و احساس ناامنی شهروندان هستیم که پلیس در این خصوص برابر وظایف ذاتی و قانون نسبت به دستگیری و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز اقدام خواهد کرد.

او از نارضایتی مردم از قاچاق اتباع بیگانه و درخواست برخورد جدی با این پدیده خبر داد و تأکید کرد: متاسفانه افرادی فرصت طلب و سودجو با بی توجهی به قانون؛ اقدام به قاچاق انسان کرده و ضمن به خطر انداختن جان خود و دیگران امنیت استان را مخدوش کرده اند.

رئیس پلیس استان یزد ادامه داد: هر تبعه خارجی که بدون مجوز لازم وارد کشور شود، دستگیر و به کشور مربوطه طرد خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار