هفته سی ام بوندسلیگا/ وردربرمن به دنبال فرار از منطقه سقوط

هفته سی ام فوتبال باشگاه‌های آلمان امروز (یکشنبه) با برگزاری ۳ مسابقه به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود اینکه به عقیده خیلی‌ها تکلیف قهرمان بوندسلیگای آلمان مشخص شده و بایرن مونیخ احتمالا این فصل هم بدون مشکلی مقام اول را به دست خواهد آورد، اما رقابت برای گرفتن سهمیه و جنگ تیم‌ها برای سقوط نکردن به بوندسلیگای ۲، همچنان داغ خواهد بود.

بازی‌های هفته سی ام فوتبال باشگاه‌های آلمان امروز (یکشنبه) با انجام ۳ مسابقه در ساعت‌های ۱۶، ۱۸ و ۲۰:۳۰ به وقت تهران به پایان خواهد رسید.

وولفسبورگ - وردربرمن (یکشنبه ساعت ۱۶:۰۰)

بازی تیم‌های وولفسبورگ و وردربرمن در ورزشگاه وزر اشتادیون (برمن) به انجام خواهد رسید. تیم وردربرمن با ۲۵ امتیاز در رده هفدهم جدول بوندسلیگا قرار دارد و به دست آوردن ۳ امتیاز این مسابقه از نان شب هم برای آن‌ها واجب‌تر است تا خود را از منطقه سقوط فراری دهند.

تیم وولفسبورگ هم با ۴۲ امتیاز ششم است، اما به شدت از سوی تیم‌های پایین‌تر از خود تحت فشار قرار دارد و هرگونه لغزش می‌تواند سهمیه لیگ اروپای آن‌ها را به خطر اندازد. گرگ‌ها در بازی قبل خود برابر آینتراخت فرانکفورت با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند. آن‌ها در این مسابقه ویلیام و ایگناسیو کاماچو را به علت مصدومیت و رناتو استفن را به دلیل اخراج در بازی قبل در اختیار نخواهند داشت.

هفته سی ام بوندسلیگا/ وردربرمن به دنبال فرار از منطقه سقوط

در سوی دیگر، وردربرمن در ۸ جدال آخر خود مقابل وولفسبورگ شکست نخورده است و حتی در ۶ دیدار از آن‌ها هم پیروز شده است. این تیم، اما در روز‌های فعلی با مشکل مصدومیت بازیکنان مهم خود رو به رو است و عمر توپراک، کلودیو پیزارو، کوین مووالد و نوری شاهین، نمی‌توانند وردربرمن را در این مسابقه همراهی کنند.

در بازی رفت، وردربرمن با نتیجه ۳ بر ۲ برنده از زمین مسابقه خارج شد. میلوت راشیکا با ۲ گلی که به ثمر رساند، نقش پُررنگی در پیروزی تیمش داشت.

یونیون برلین - شالکه ۰۴ (یکشنبه ساعت ۱۸:۰۰)

در دیگر بازی این هفته ۲ تیم یونیون برلین و شالکه که اصلا روز‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذارند، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این مسابقه در ورزشگاه آلتن فورستری (برلین) به انجام خواهد رسید.

تیم یونیون برلین با ۳۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول بوندسلیگا قرار دارد. آن‌ها از ۶ بازی قبلی خود در لیگ، آمار به شدت ضعیف ۴ شکست و ۲ تساوی را به ثبت رسانده اند. این تیم شرالدو بکر و جولین ریرسون را برای این دیدار در اختیار نخواهد داشت و همچنین حضور کریستوفر لنز هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در سوی دیگر، باشگاه شالکه ۰۴ در بدترین دوران خود طی این فصل قرار دارند. آن‌ها ۶ بازی از ۸ دیدار اخیر خود در لیگ را بدون گل زده به پایان برده اند. این تیم برای مسابقه با یونیون، تودیبو، مک کنی، ماسکارل، امین حارث را به طور قطعی و بنجامین استامبولی را به احتمال زیاد در اختیار نخواهد داشت.

هفته سی ام بوندسلیگا/ وردربرمن به دنبال فرار از منطقه سقوط

گفتنی است، بازی رفت ۲ تیم با پیروزی ۲ بر یک شالکه به پایان رسید.

آگسبورگ - کلن (یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰)

جدال همسایه‌های دوازدهم و سیزدهم جدول بوندسلیگا، حسن ختام هفته سی ام این رقابت‌ها خواهد بود. کلن با ۳۴ امتیاز رتبه دوازدهم را در اختیار دارد و تیم آگسبورگ با ۳۱ امتیاز سیزدهم است.

باشگاه آگسبورگ در ۱۰ مسابقه قبلی خود مقابل کلن هرگز شکست نخورده است. آن‌ها معمولا تیم‌های متوسط رو به پایین آلمان را شکست می‌دهند و مشکل اصلی این تیم بازی با ابرقدرت‌های لیگ است. سیمون آستا و یان موراوک به دلیل مصدومیت، نمی‌توانند آگسبورگ را در این مسابقه همراهی کنند.

در طرف مقابل، تیم کلن نتایج چند مسابقه قبلی اش چنگی به دل نزده است. آن‌ها ۵ بازی آخر خود در لیگ را نبرده اند و آمار منفی ۳ شکست و ۲ تساوی را از خود بر جای گذاشته اند.

لازم به ذکر است این بازی در ورزشگاه ایمپولس آرنا (آگسبورگ) برگزار خواهد شد و نتیجه ۲ دیدار آخر آگسبورگ و کلن تساوی یک بر یک بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار