بلاتکلیفی تراکتوری‌ها برای آغاز تمرینات

باشگاه تراکتور همچنان برنامه‌ای برای شروع تمرینات تیم خود ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که اکثر تیم‌های لیگ برتری تمرینات خود را بعد از صدور مجوز برگزاری ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال آغاز کردند، اما همچنان تیم فوتبال تراکتور در بلاتکلیفی به سر می‌برد و  تمرین گروهی این تیم تبریزی هنوز برگزار نشده است.  

به هر حال بازیکنان تراکتور زیر نظر سرمربی تیم  به صورت ۷، ۸ نفره هر روز در ورزشگاه بنیان دیزل تمرین می‌کنند تا آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات لیگ برتر حفظ کنند، اما تمرینات سرخپوشان تبریزی هنوز به طور رسمی شروع نشده است.  

البته یکی از مدیران تراکتور بیان کرد که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در بلاتکلیفی تیم‌ها در برگزاری تمرینات مقصر هستند، چون تاریخ مشخصی  برای آغاز ادامه بازی‌ها اعلام نمی‌کنند.

علاوه بر این باشگاه تراکتور همچنان مخالف برگزاری ادامه بازی‌ها است و بر موضع خود پافشاری می‌کند و این موضوع باعث شده که سرخپوشان تبریزی هنوز تمرینات گروهی خود را شروع نکنند.

به هر حال تیم فوتبال تراکتور بازی‌های مهمی را در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال پیش رو دارد و در حالی که حریفان و رقبای اصلی این تیم تبریزی فعالیت خود را شروع کردند، اما شاگردان الهامی با جدیت تمرین نمی‌کنند و این موضوع می‌تواند آماده سازی آن‌ها را با مشکل مواجه کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار