در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

خروج لایحه محرک اقتصاد شهری و جهش تولید از دستور کار شورای شهر

اعضای شورای شهر تهران با ۱۱ رای، موافقت خود را با خروج لایحه محرک اقتصاد شهری و جهش تولید اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، موضوع محرک اقتصاد شهری و جهش تولید با توجه به شرایط کرونایی در دستور کار دویست و هجدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز یکشنبه هجدهم خرداد ماه برگزار شد قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این دستور مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و قرار داد‌هایی که سازمان‌هایی مانند زیبا سازی شهرداری تهران می‌توان استفاده کرد و امیدوارم کلیات مورد بررسی قرار بگیرد و سپس وارد جزئیات شویم.

حجت نظری عضو شورای شهر تهران در ادامه گفت: متنی که تهیه شده است با چیزی که مد نظر متفاوت است و من خواهان این موضوع هستم که بار‌ها متن تغییر نکند، زیرا ما متن را مطالعه می‌کنیم و پس از آن شاهد هستیم که شبانه متن تغییر می‌کند.

پس از اظهارات نظری حسن رسولی عضو کمیسیون برنامه بودجه گفت: در کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان کمیسیون تخصصی زمانی که در نبود آقای الویری من انجام وظیفه کردم باید تاکید کنم هیچ گونه تغییر و تصرفی در متن انجام نشده است و پس از گزارش‌های واصله در دستور کار قرار گرفته است.

پس از اعتراض اعضای شورای شهر تهران به قرار گیری شبانه این دستور جلسه، خروج دستور اقتصاد شهری و جهش تولید با توجه به شرایط کرونایی در صحن شورای شهر به رای گذاشته شد که اعضای شورای شهر تهران با ۱۱ رای موافقت خود را با خروج بند یک صورتجلسه از دستور جلسه را اعلام کردند.

بدین ترتیب دستور اقتصاد شهری و جهش تولید با توجه به شرایط کرونایی از دستور جلسه خارج شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار