جمع‌آوری معتادان متجاهر در قزوین، از فردا

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: معتادان متجاهر در استان از فردا دوشنبه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با کمک دستگاه‌های متولی آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، وارثی مدیر کل بهزیستی استان در نشست ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر از فردا، گفت: برای جمع‌آوری این افراد، ۲ کمپ برای قرنطینه و نگهداری معتادان (مراکز ماده ۱۶) در نظر گرفته شده است که با نظارت دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد.

وارثی افزود: در نظر داریم تا معتادان متجاهر حداقل ۱۵ روز در قرنطینه باشند و اگر لازم شد اقدامات غربالگری و بهداشتی برای جلوگیری از حلقه انتقال این بیماری را لحاظ کنیم که این مهم نیازمند استفاده از ظرفیت دیگر مراکز ترک اعتیاد است.

وارثی تأکید کرد: از مسئولان استان تقاضا داریم که کمپ‌های مراکز نهگداری معتادان ماده ۱۵ (مدیریت خصوصی) در هر شهرستان بازگشایی و دستورالعمل‌های بهداشتی در آن رعایت شود.

مدیرکل بهزیستی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم‌های سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی در استان آماده به کار است و به شهروندان قزوینی خدمات رسانی می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.