لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در جامعه و مراکز آموزشی

فرماندار ارومیه بر لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در جامعه و مراکز آموزشی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،جلسه فرماندار ارومیه با نمایندگان آموزشگاه‌های علمی شهرستان جهت هماهنگی برای بازگشایی این مراکز پس از کرونا، ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

علیرضا ملامحمدی زاده در این جلسه با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در جامعه و مراکز آموزشی، اظهار کرد: بازگشایی آموزشگاه‌های علمی آزاد منوط به اعلام زمان و جزئیات پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر نحوه شروع به کار این مراکز می‌باشد.

فرماندار ارومیه در ادامه با اعلام اینکه دولت حساسیت زیادی در قبال حفظ سلامت آینده سازان کشور دارد، افزود: آموزشگاه‌های علمی ملزم به رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌باشند و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

فرماندار ارومیه همچنین برخورد با موسسات آموزشی غیرمجاز را ضروری دانسته و یادآور شد: از خانواده دانش آموزان تقاضا داریم که ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، از مجوزدار بودن موسسات آموزشی که فرزند خود را به آنجا می‌سپارند، اطمینان حاصل کنند.

ملامحمدی زاده در پایان با اشاره به اینکه ویروس کرونا برخی از ضعف‌های ما در سیستم آموزشی را آشکار ساخت، گفت: موسسات آموزشی آزاد برای ارتقاء و بهبود زیرساخت‌های سیستم آموزشی، دولت را یاری کنند.
 
انتهای پیام/ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.