عاملان‌ جنایت‌ در‌نزاع‌ خیابانی‌ به‌دام‌ افتادند

موتورسوارانی که در یک نزاع ترافیکی، راننده پراید را به قتل رساندند، چند ساعت بعد از وقوع جنایت، در چنگ قانون اسیر شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۲۳ یک شنبه گذشته، راننده یک دستگاه پراید ناگهان روی ترمز کوبید و خودرو را در حاشیه خیابان خواجه ربیع ۲۵-۲۷ متوقف کرد. دو سرنشین پراید نیز از خودرو بیرون آمدند و با راکب و دو ترک نشین موتورسیکلتی به مشاجره پرداختند که در مسیر حرکت پراید، موتورسیکلت آن‌ها خاموش شده بود! راکب موتورسیکلت هرچه هندل می‌زد، بی فایده بود! همین موضوع به درگیری فیزیکی انجامید و ناگهان برق تیغه چاقو در تاریکی شب درخشید چرا که ترک نشینان موتورسیکلت مدعی بودند که سرنشینان پراید آن‌ها را به تمسخر گرفته اند. 

عاملان‌ جنایت‌ در‌نزاع‌ خیابانی‌ به‌دام‌ افتادند

در حالی که دو سرنشین پراید با چوب و چاقو به موتورسواران حمله ور شده بودند، ناگهان ابوالفضل یکی از موتورسواران، چاقویش را بیرون کشید و درگیری آغاز شد. در این میان راننده پراید با چند ضربه‌ای که به قفسه سینه اش خورد، نقش بر زمین شد و موتورسواران هم از محل گریختند. انتقال سعید راننده ۳۲ ساله به مرکز درمانی شهید هاشمی نژاد نیز فایده‌ای نداشت و این راننده جوان در پی یک مشاجره خیابانی جان خود را از دست داد. گزارش خراسان حاکی است به دنبال گزارش این ماجرای تلخ به قاضی ویژه قتل عمد، تحقیقات میدانی قضایی بلافاصله آغاز و مشخص شد موتورسواران به یکی از روستا‌های اطراف باجگیران گریخته اند.

چند ساعت بعد و در حالی که با تدابیر قاضی احمدی نژاد، گروه تخصصی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ردزنی اطلاعاتی را در دستور کار داشتند، متهمان فهمیدند که دیگر راه گریزی ندارند و همه راه‌های فرار بسته شده است بنابراین درحالی که با دستور سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) کارآگاهان عازم باجگیران بودند، متهمان فراری خود را به کلانتری سپاد مشهد رساندند و تسلیم قانون شدند. بررسی‌های بیشتر درباره این جنایت هولناک همچنان ادامه دارد.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۱ تير ۱۳۹۹
من خودم بیشتر اخبار جنایی رو دنبال می کنم ،همشون مربوط به خراسان رضوی هستش!!