تا پایان سال ۹۹؛

۵۱ کلاس درس در دشت آزادگان به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان از بهره برداری ۷ فضای آموزشی شامل ۵۱ کلاس درس در دشت آزادگان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان در بازدید از پروژه‌‎های در حال ساخت شهرستان دشت آزادگان گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، تا پایان امسال،  ۷ فضای آموزشی در قالب ۵۱ کلاس درس در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

او اظهار داشت: هنرستان شهدای وزارت امور خارجه در شهرستان سوسنگرد با ۹ کلاس درس و مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای آموزشی ۲ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال وارد مرحله بهره برداری خواهد شد، همچنین دبیرستان مرضیه با ۱۲ کلاس درس در مساحت ۳ هزار مترمربع و زیربنای آموزشی ۲ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید.

قربانی با اشاره به محرومیت زدایی و احداث فضا‌های آموزشی در مناطق کم برخوردار بیان کرد: در دیگر پروژه‌های تحویلی امسال در روستا‌های دشت آزادگان، ۴ فضای آموزشی در قالب ۲۱ کلاس درس تا مهرماه در روستا‌های مگاصیص و شرافت مالکی سفلی در سوسنگرد و نهیرات و شموس هویزه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: این طرح‌ها ۶ کلاسه روستای مگاصیص سوسنگرد به مساحت ۴۸۰ متر مربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و ۶ کلاسه روستای نهیرات هویزه به مساحت ۴۸۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و همچنین ۳ کلاسه ایثار روستای شموس با مساحت ۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال است.

این مقام مسئول اذعان داشت: مدرسه۶ کلاسه روستای مالکی سفلی سوسنگرد به اعتبار ۲۰ میلیارد و هنرستان ۹ کلاس شبانه روزی کشاورزی سوسنگرد به مساحت ۴ هزار متر مربع از دیگر طرح‌های مدرسه سازی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.