این هفته در «طبیب» چه می‌گذرد؟

برنامه تلویزیونی «طبیب» این هفته نیز میزبان پزشکان و متخصصانی است که هریک علائم، هشدار‌ها و راه‌های پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می‌کنند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «طبیب»، برنامه طبیب امروز شنبه (۲۴ خردادماه) میزبان پزشک متخصص گوارش و کبد خواهد بود و روش‌های پیشگیری و درمان کند چرب را برای مخاطبین بازگو خواهد کرد. همچنین مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور به طبیب می آید و نحوه کمک‌های اولیه به آسیب دیدگان تصادفات رانندگی را تشریح می کند.

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و متخصص است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند، فردا یکشنبه (۲۵ خرداد ماه) با حضور دکترای فوق تخصص غدد کودکان موضوع چاقی کودکان را بررسی خواهد کرد و پزشکی دیگر با تخصص روانشناسی موضوع کنترل هیجانات و خشم را به همراه پاسخگویی به سوالات مخاطبان پیگیری خواهد کرد.

همچنین در روز دوشنبه ( ۲۶ خرداد ماه) پزشک متخصص بیماری‌های عفونی آخرین یافته‌ها و تحولات ویروس کرونا و همچنین دکترای متخصص فیزیولوژی ورزشی و رئیس انجمن ورزش مادران و خانواده کشور با موضوع ورزش‌های مناسب زنان باردار مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه (۲۷ خرداد) پذیرای دکترای فوق تخصص جراحی چشم با موضوع پیشگیری و درمان بیماری‌های چشم و حکیم فیزیوتراپیست با موضوع مشکلات اسکلت بدن خواهد بود.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه (۲۸ خرداد ماه) میزبان متخصص طب ایرانی با موضوع طب ائمه معصومین (ع) و طب الصادق خواهد بود و به سوالات مربوط به این موضوع پاسخ خواهد داد. موضوع پیشگیری از بیماری‌های قلبی با ورزش کردن را هم با پزشک فوق تخصص جراحی قلب و عروق بررسی خواهد کرد.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذا‌های ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسائل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش‌های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفت و گو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی می‌شود؛ برنامه «طبیب» به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز در ساعت ۱۱:۳۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.