وقتی آیفون هنگ می‌کند چه باید کرد؟

ساده‌ترین راه‌ها برای رفع مشکل یک آیفون هنگ کرده این است که سعی کنید حداقل نیم ساعت آن را شارژ کنید، یا آن را مجدداً راه اندازی کنید.

وقتی آیفون هنگ می‌کند چه باید کرد؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر آیفون شما هنگ کرده یا به عبارتی فریز شده است، چند ترفند برای حل مشکل شما وجود دارد که می‌توانید برای رفع مشکلات خود از آن‌ها استفاده کنید.

ساده‌ترین راه‌ها برای رفع مشکل یک آیفون هنگ کرده این است که سعی کنید حداقل نیم ساعت آن را شارژ کنید، یا آن را مجدداً راه اندازی کنید.

اگر آیفون شما دارای صفحه هنگ کرده است، یعنی هنگامی که آن را لمس می‌کنید، پاسخ نمی‌دهد می‌توان از روش‌هایی استفاده کرد که شاید موثر باشند:

آیفون خود را شارژ کنید

این امکان وجود دارد که شارژ تلفن شما برای مدت کوتاهی بتواند آن را زنده کند. برای بهترین نتیجه، تلفن خود را مستقیماً به آداپتور برق وصل کنید، آن را به صورت بی سیم شارژ نکنید یا آن را به درگاه USB رایانه وصل کنید. بگذارید حداقل ۳۰ دقیقه شارژ شود و بعد دوباره سعی کنید از آن استفاده کنید.

راه اندازی مجدد

اگر آیفون هنوز پاسخگو نیست، سعی کنید تلفن خود را با فشار دادن دکمه‌های مناسب برای مدل آیفون خود مجدداً راه اندازی کنید. با راه اندازی مجدد یا ریست کردن، هیچ برنامه یا اطلاعاتی از بین نمی‌رود، بنابراین این کار حتی بدون تهیه نسخه پشتیبان نیز بی خطر است.

اگر آیفون شما با موفقیت مجدداً راه اندازی شد، اما نمیتواند از آرم اپل عبور کند، باید آیفون خود را با iTunes نصب شده به رایانه متصل کنید و مراحل عیب یابی اضافی را امتحان کنید.

_iTunes را روی رایانه باز کنید

_ آیفون خود را در حالت ریکاوری قرار دهید. روش انجام این کار بستگی به این دارد که کدام مدل را در اختیار دارید:
اگر آیفون ۸ یا بالاتر دارید، دکمه روشن و یکی از دکمه‌های میزان صدا را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که گزینه خاموش کردن آیفون خود را مشاهده کنید. در حالی که دکمه روشن و خاموش را روی آیفون نگه داشتید، آیفون خود را با کابل اتصال USB به رایانه متصل کنید. دکمه روشن / خاموش را نگه دارید تا وقتی حالت بازیابی را مشاهده کنید.

اگر یک آیفون ۷ یا پلاس دارید، دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که گزینه خاموش کردن آیفون خود را مشاهده کنید. در حالی که دکمه Volume Down را بر روی آیفون نگه داشته اید، آیفون را با کابل اتصال USB به رایانه خود وصل کنید. دکمه Volume Down را تا زمانی که صفحه حالت بازیابی مشاهده نشود نگه دارید.

اگر آیفون ۶ s یا بالاتر دارید، دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که گزینه خاموش کردن آیفون خود را مشاهده کنید.

هنگامی که گزینه بازیابی یا به روزرسانی آیفون در رایانه خود را می‌بینید، روی "به روز رسانی" کلیک کنید. iTunes بدون حذف برنامه‌ها و داده‌های شما، تلفن را به روز می‌کند.

منبع: انتخاب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار