از صبح امروز؛

فروش بلیت قطارهای مسافری رجا آغاز شد

فروش بلیت قطار‌های مسافری رجا از ساعت ۱۰ صبح امروز به صورت اینترنتی و حضوری در سراسر کشور آغاز شد.

آغاز فروش بلیت قطارهای مسافری رجا از امروز به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فروش بلیت قطار‌های مسافری رجا از ساعت ۱۰ صبح امروز (یکشنبه ۲۵ خرداد) به صورت همزمان اینترنتی و از طریق اپلیکیشن‌ها، سامانه ۱۵۳۹ و فروش حضوری از طریق کلیه مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور آغاز شد.

هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی و از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کرده یا به پایگاه اینترنتی www.raja.ir مراجعه كنند.

گفتنی است شورای عالی هماهنگی ترابری در نشست ۶ خرداد با افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیت قطار‌های مسافری و ۵۰ درصدی قیمت بلیت قطار‌های حومه‌ای موافقت کرد. به فاصله حدود سه هفته پس از این نشست فروش بلیت در بازه زمانی اول تا ۳۱ تیرماه امسال با تاخیر ۲۴ ساعته آغاز شد.

قرار بود پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری ساعت ۱۰ صبح دیروز آغاز شود. شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا نیز اعلام کرده فروش بلیت قطار‌های مسافری به صورت همزمان اینترنتی و از طریق اپلیکیشن‌ها،  سامانه ۱۵۳۹ و فروش حضوری از طریق همه مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور انجام می‌شود.

در خرداد سال گذشته نیز شورای عالی ترابری با افزایش متوسط ۲۲ درصدی قیمت بلیت قطار موافقت کرده بود. طی ماه‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا، تقاضا برای سفر‌های ریلی به شدت کاهش یافته است.

همچنین بابت افزایش قیمت بلیت قطار به دلیل افزایش هزینه‌ها، راه‌آهن موافقت کرد نرخ بلیت قطار‌ها امسال تا ۴۰ درصد افزایش یابد، این موضوع  در شورای عالی ترابری مطرح شد و در نهایت شورای عالی ترابری با افزایش متوسط ۲۰ درصدی قیمت بلیت قطار‌ها موافقت شد. همچنین مقرر شد این افزایش قیمت از تیرماه ۹۹ در بلیت قطار‌ها اعمال شود.

بررسی نرخ‌های جدید بلیت قطار، نشان می‌دهد در مسیر نظیر تهران-مشهد قیمت بلیت قطار از ۹۹ هزار تومان آغاز می‌شود که برای قطار ۶ تخته است.

همچنین قیمت قطار‌های ۴ ستاره ۴ تخته در مسیر تهران-مشهد از ۱۳۷ هزار تومان آغاز می‌شود و بلیت قطار‌های ۵ ستاره زندگی رجا، از ۲۶۱ هزار تومان تا ۳۵۴ هزار تومان است البته بلیت قطار ۵ ستاره نور با قیمت ۱۶۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت بلیت قطار‌ تهران-مشهد

بلیت قطار‌های مسیر تهران-مشهد با نرخ‌ها جدید نیز از ۱۸۹ هزار تومان برای ۴ ستاره ۴ تخته به ۲۳۵ هزار تومان رسیده است.

آغاز فروش بلیت قطارهای مسافری رجا از امروز

قیمت بلیت قطار تهران-تبریز

آغاز فروش بلیت قطارهای مسافری رجا از امروز

قیمت بلیت قطار اصفهان-تهران

آغاز فروش بلیت قطارهای مسافری رجا از امروز

قیمت بلیت قطار تهران-کاشان

آغاز فروش بلیت قطارهای مسافری رجا از امروز

انتهای پیام/

برچسب ها: قطار ، حمل ونقل ، بلیت قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار