احداث ۲۴ کلاس درس در مسجدسلیمان و باوی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از احداث ۲۴ کلاس درس در قالب ۳ فضای آموزشی در شهرستان‌های مسجدسلیمان و باوی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تفاهم‌نامه ساخت ۳ فضای آموزشی خیری شامل؛ ۲۴ کلاس درس در شهرستان‌های مسجد سلیمان و باوی در جلسه‌ای با حضور مهران کاهکش خیر نیک اندیش و مدرسه ساز به امضاء رسید.

او بیان داشت: خیرین مدرسه ساز ایثارگرانی هستند که بدون هیچ چشم داشتی از مال خود گذشته و بامشارکت خود به توسعه زیرساخت فضا‌های آموزشی کشور کمک شایانی می‌کنند و همکاران ما در نوسازی مدارس خوزستان با تلاش و کوشش مدارسی ایمن با آخرین استاندارد‌ها را در اختیار دانش آموزان عزیز قرار می‌دهند.

قربانی اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه در شهرستان باوی تکمیل مدرسه ۶ کلاسه شیبان با زیربنای کل ۹۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال که سهم خیر ۵ میلیارد ریال و سهم دولت ۲۵ میلیارد ریال است که تا مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ادامه داد: تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه نواب صفوی در شهرستان مسجدسلیمان در مساحت ۲ هزار مترمربع و با زیربنای هزار و ۶۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال که سهم خیر۳۰ میلیارد ریال و ۳۳ میلیارد سهم دولت است.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین احداث مدرسه ۶ کلاسه نمره دو مسجدسلیمان با مساحت یکهزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۷۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال که سهم خیر ۱۵ میلیارد ریال و سهم دولت ۲۰ میلیارد ریال است، عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.