پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی درگذشت رمضان عبدالله

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی پی به مناسبت درگذشت رمضان عبدالله دبیر کل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: این رزمنده‌ی سرافراز و مجاهد مخلص عمر خود را در شریف و فلسطین مظلوم گذرانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، در پی درگذشت رمضان عبدالله شلح دبیر کل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین، جامعه مدرسین پیامی صادر کرد که به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا فَلا خَوفٌ عَلَیهِم وَلا هُم یَحزَنونَ/ الأحقاف آیه ۱۳

درگذشت برادر مجاهد، آقای دکتر رمضان عبدالله از چهره‌های درخشان مقاومت اسلامی و دبیر کل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین موجب تألم و تأثر گردید.

این رزمنده‌ی سرافراز و مجاهد مخلص عمر خود را در دفاع از قدس شریف و فلسطین مظلوم گذرانید و در جبهه‌های شرف و کرامت، به مجاهدت علیه اشغالگری پرداخت.

ادامه راه رهبران فقید جنبش جهاد اسلامی، شهید فتحی شقاقی و رمضان عبدالله و همچنین راه شهدای مبارزه با رژیم غاصب جعلی اسرائیل، سلطه‌ی استکباری و ظالمانه صهیونیست‌ها را نابود و جوانان مؤمن، شجاع و مظلوم فلسطین را سربلند و پیروز خواهد کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فقدان این مجاهد فی سبیل الله را به خانواده آن مرحوم، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت عزیز فلسطین تسلیت می‌گوید و سربلندی امت اسلامی و پیروزی مجاهدان فلسطینی را در مبارزه با دشمن غاصب و جنایتکار صهیونیستی از خداوند متعال مسئلت می‌نماید؛ و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.