مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس:

تدوین گزارش خسارت کرونا به کسب‌وکارهای فرهنگی فارس

صابر سهرابی گفت: گزارش خسارت کرونا به کسب‌وکارهای فرهنگی استان فارس تدوین شده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نخستین نشست هم‌اندیشی انجمن صنفی کانون‌های آگهی و تبلیغات استان فارس امروز با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.

صابر سهرابی در این نشست با اشاره به صدور مجوز ۵۴۰ مجوز کانون آگهی و تبلیغات، اظهار داشت: از این تعداد ۴۲۷ کانون آگهی و تبلیغات فعال و بقیه غیرفعال هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: هرچند روند اخذ مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغات به صورت تمام الکترونیک و آسان‌تر شده است، نظارت و بازرسی‌های کارشناسان ما بیشتر و دقیق‌تر شده است.

سهرابی افزود: با توجه به خدمات روزافزونی که این انجمن صنفی برای اعضا دارد، توصیه به دارندگان مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغات این است که به عضویت این انجمن درآیند؛ چرا که حمایت دولت و ارشاد نیز از طریق این انجمن‌ها صورت خواهد گرفت.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با بیان اینکه بیماری کرونا خسارت بسیاری به کسب‌وکار‌های فرهنگی وارد کرده است، بیان کرد: گزارش خسارت‌ها تدوین و به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری ارسال شده و همچنان در حال پیگیری جهت جذب کمک‌ها به این کسب و کار‌ها هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تصریح کرد: یکی از این موارد جذب تسهیلاتی با سود بازپرداخت کم است که امید داریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.

او درخواست کرد تا انجمن‌ها، مؤسسات، فرهنگ‌وران و هنرمندان، برنامه‌های خود را در فضای مجازی ادامه دهند و با ارائه برنامه‌ها و پیشنهاد‌های خود به این اداره کل، از پشتیبانی و حمایت در راستای هرچه بهتر انجام دادن برنامه‌ها برخوردار شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار