باتیستا: اتفاقات زشتی در پارس‌جنوبی رخ می‌دهد

بازیکن برزیلی تیم فوتبال پارس‌جنوبی گفت: هیچکس به مشکلات من که در تیم پارس جنوبی مصدوم شدم، رسیدگی نمی‌کند.

باتیستا: اتفاقاتی که در پارس‌جنوبی رخ می‌دهد، خیلی زشت استمگنو باتیستا بازیکن برزیلی تیم فوتبال پارس‌جنوبی، در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: در حال حاضر فقط تمرینات بالاتنه را انجام می‌دهم چرا که همچنان از ناحیه رباط صلیبی مصدوم هستم. همان موقع که مصدوم شده بودم، دکتر به من گفته بود که باید عمل کنم اما هنوز منتظر وضعیت باشگاه هستم.

باتیستا گفت: مدیری در تیم نیست تا حرفم  را به او بگویم. تنها می‌توانم با افاضلی و چراغی (سرمربی و سرپرست تیم) صحبت کنم و وقتی از آن‌ها می‌پرسم که چه زمانی برای من بلیت تهیه می‌کنید، به من می‌گویند معلوم نیست. نمی‌دانم با چه کسی باید صحبت کنم. ۳ ماه از مصدومیتم می‌گذرد و خیلی برای من سخت است. اگر ۳ ماه پیش به برزیل می‌رفتم و عمل جراحی را انجام می‌دادم، الان می‌توانستم درباره بازگشت به میدان حرف بزنم. از این شرایط خیلی ناراحت هستم.

او درباره دیگر مشکلات خود طی روز‌های اخیر گفت: صاحبخانه‌ هر روز با من صحبت می‌کند. ۷ ماه می‌شود که اجاره خانه من را نداده اند. به او گفتم همچنان منتظر باشگاه هستم. چند روز پیش به کمک یکی از دوستان، توانستم اجاره‌خانه‌ام را پرداخت کنم. این‌ها خیلی زشت است. من برای پارس‌جنوبی بازی کردم و در این تیم مصدوم شدم. اما نه مدیری و نه کسی هست که به مشکلات من رسیدگی کند.

او درباره میزان مطالباتش از باشگاه پارس جنوبی گفت: حدود ۶ یا ۷ ماه می‌شود که حقوقی دریافت نکرده ام. تقریبا ۵۰ درصد از مبلغ قراردادم را هنوز نگرفتم. در حال حاضر به تنهایی در ایران زندگی می‌کنم و خانواده‌ام در برزیل هستند. همچنان منتظر تهیه بلیت برای رفتن به برزیل هستم، اما هیچ اتفاقی نیفتاده است.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار