نوشابه چه تأثیراتی بر موی ما دارد؟

در این مطلب می‌توانید تکنیک صاف کردن مو با نوشابه را بیاموزید.

نوشابه چه تأثیراتی بر موی ما دارد؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، برای افزایش درخشش، صاف شدن و زیبایی مو کافی است از نوشابه استفاده کنید. در ادامه میتوانید تکنیک صاف کردن مو با نوشابه را بیاموزید.

چگونگی صاف کردن مو با نوشابه: صاف کردن مو و زیبایی آن از دغدغه‌های جوان‌های امروزی است و آن‌ها بسیاری از اوقات زمان و هزینه زیادی صرف می‌کنند تا بتوانند مو‌هایی زیبا و نرم و لطیف داشته باشند.

استفاده از دستگاه اتو مو و حتی صرف وقت در آرایشگاه از روش‌های معمول و هزینه بر صاف کردن و زیبایی بوده، اما جالب است بدانید روشی وجود دارد که بدون صرف هزینه آن چنانی و وقت طولانی مو‌های شما صاف، زیبا و درخشان می‌شود.

افراد دارای مو‌های فر و وز با مشکلاتی مانند خشکی، شکنندگی و... مو‌های خود مواجه هستند بنابراین همیشه در فکر مراقبت از مو و صاف نمودن موهایشان می‌باشند و به همین منظور از مواد و محصولاتی که در بازار برای این مدل مو موجود است و در طولانی مدت بر روی مو تاثیر نامطلوب می‌گذارد، استفاده می‌کنند؛ بنابراین این افراد بهتر است برای حالت دادن و صاف کردن و مراقبت از مو‌های خود از روش‌های طبیعی استفاده کنند.

نوشابه چه تأثیراتی بر موی ما دارد؟
صاف کردن مو با نوشابه تنها تأثیر آن بر مو‌ها نیست؛ بلکه باعث درخشان شدن مو‌ها نیز می‌شود. خاصیت اسیدی نوشابه و همچنین میزان بالای قند فروکتوز موجود در آن است که این تأثیر را می‌گذارد.

همین اسیدی بودن نوشابه همچنین باعث حجیم شدن مو‌ها و پرپشت دیده شدنشان می‌شود. علاوه بر همه این‌ها، نوشابه می‌تواند به صاف و ابریشمی شدن مو‌ها نیز کمک کند.

احتمالا با کاربرد‌های جالب نوشابه در خانه داری آشنا هستید، اما یکی از جالب‌ترین و شگفت آورترین خواص این نوشیدنی در صاف کردن و زیبایی مو است پس اگر جزو افرادی هستید که موی وز دارند و دغدغه تان صاف کردن مو‌ها است، می‌توانید با استفاده از نوشابه و بدون نیاز به آرایشگاه رفتن و با صرف وقت زیاد مو‌های خود را صاف کنید.

استفاده از این روش بدون صرف هزینه آن چنانی و وقت طولانی مو‌های شما را صاف، زیبا و درخشان می‌کند.

نوشابه حاوی اسید فسفریک، با pH بسیار پایین است؛ بنابراین زمانی که شما آن را به موهایتان می‌زنید، کوتیکول مو تشدید می‌شود و درنتیجه مو‌هایی صاف و خوش حالت خواهید داشت.

قند موجود در این نوشیدنی، بافت و حجم بیشتری به موهایتان می‌دهد و مو‌ها را حجیم‌تر می‌کند. نوشابه از وز شدن مو‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

طریقه استفاده از نوشابه برای صاف کردن مو‌ها
مو‌های خود را خیس کنید.
یک نوشابه را داخل یک کاسه بزرگ خالی کنید.
یک قاشق غذاخوری شامپوی نرم‌کننده نیز به آن اضافه کنید.
یک حوله را در مخلوط خیس کنید. مایع اضافی آن را خارج کنید و کنار بگذارید.
موی خود را داخل کاسه قرار دهید و با کمک یک فنجان سعی کنید تمام قسمت‌های مو را به نوشابه آغشته کنید.
درحالی که موهایتان داخل کاسه قرار دارد، حوله مرطوب را روی گردن و پشت سر خود قرار دهید.
۵ دقیقه صبر کنید.
موهایتان را با آب گرم شستشو دهید.
از یک شامپوی ملایم برای شستشوی موهایتان استفاده کنید.
استفاده طولانی‌مدت از این مخلوط بوی ناخوشایند پوست و مو را نیز از بین می‌برد. به طور کلی می‌توان گفت این مخلوط برای حفظ ساختار مو مناسب است و آن را صاف، براق، ابریشمی، قوی و متراکم‌تر می‌کند. با این وجود بهتر است در مصرف آن زیاده روی نکنید.

نکته:

استفاده از نوشابه برای صاف کردن مو مقداری رنگ موی شما را تیره میکند. حال برای جلوگیری از تیره شدن رنگ مو میتوانید از نوشابه رژیمی برای صاف کردن مو استقاده کنید.

منبع: دلگرم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۱ دی ۱۴۰۲
خیلی خوب بود ممنون
آخرین اخبار