حبیبی:

۵۵ درصد دانشجویان دانشگاه خوارزمی دانشجوی تحصیلات تکمیلی هستند

رئیس دانشگاه خوارزمی به بیان توضیحاتی درباره تعداد اعضای هیات علمی و دانشجویان دکتری این دانشگاه پرداخت.

 

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاح دپارتمان آموزش الکترونیکی امروز یکشنبه اول تیر ۱۳۹۹ با حضور علی خاکی‌صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، عزیزالله حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی و محمدحسین عبداللهی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

عزیزالله حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی در این مراسم اظهار کرد: دانشگاه خوارزمی سال ۱۳۹۰ به این نام، نام گذاری شد و پیش از این دانشگاه تربیت معلم بودو نقطه آغاز فعالیت این دانشگاه در سال ۱۲۹۷ بود.

حبیبی اضافه کرد: دانشگاه خوارزمی بنیان گذار بسیاری از رشته‌ها است و تعدادی از اساتید این دانشگاه به عنوان اساتید نمونه کشوری معرفی شدند.

رئیس دانشگاه خوارزمی در ادامه گفت: تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه ما ۵۱۵ است که ۱۱۱ دانشیار و ۳۳۷ نفر استادیار داریم.

او بیان کرد: حدود ۵۵ درصد دانشجویان دانشگاه خوارزمی دانشجوی تحصیلات تکمیلی هستند و۱۲ هزار ۱۱۸ دانشجوی کارشناسی ارشد داریم.

تبدیل دانشگاه خوارزمی به دانشگاه فرااستانی

حبیبی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون استقرار دانشگاه در دو استان را دنبال می‌کنیم، اضافه کرد: این اقدام باعث می‌شود دانشگاه خوارزمی به یک دانشگاه فرا استانی تبدیل شود.

رئیس دانشگاه خوارزمی تاکید کرد: در زمینه رصد اشتغال فارغ التحصیلان با معاونت پژوهشی فعالیت‌هایی را انجام داده ایم.

او ادامه داد: از وزارت علوم برای پذیرش دانشجوی دکتری، تاسیس دانشکده گردشگری، تسریع در اعطای مجوز به رشته و گرایش‌های درخواستی و ایجاد پردیس این دانشگاه در مناطق آزاد درخواست همکاری داریم. همچنین پیشنهاد تاسیس دانشکده تحصیلات تکمیلی در تهران را نیز داده ایم تا به یک مرکز بین المللی تبدیل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار